Gjest Sativa Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Først vil jeg bare få informere at dette ikke er tull, jeg er ofte veldig useriøs og har ett ironisk syn på hverdagen. Uansett, i går var jeg og datteren min innom jobben til samboeren min. Det er en ny jobb, og han er fortsatt inne i prøvetiden. Det er kun han og sjefen som jobber der. Firmaet er opptatt av å ha et seriøst ansikt utad, og det kjøres med pent antrekk osv. Vel, vi står nå der og småprater om løst og fast da, og kommer innpå en ting som har vært mye omtalt i media her i byen i det siste og som alle har en mening om. (sjefen, sambo og jeg) Jeg har som vanlig munndiare, og helt spontant og uten å tenke meg om så sier jeg noe på en slik tilgjort måte som om jeg har celebral parese, dere vet sikkert åssen jeg mener. (nei jeg har ikke fordommer mot noen mennesker med funskjonshemminger) Senere når sambo kommer hjem, så er han skikkelig opprørt og sur og sier at jeg aldri mer må være "brale" foran sjefen hans igjen. Jeg kunne i farta ikke huske at jeg hdade vært det, men blir etterhvert skikkelig redd for at jeg har tråkket på ham fordi han kanskje har noen nære med en slik sykdom eller noe..... Nå er sambo redd for at han kanskje ikke får jobbe der utover prøvetiden fordi han har en så useriøs samboer uten sosiale antenner... Hva tror dere? Har jeg ødelagt alt på grunn av den lille tulletingen?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Vel, det skal kanskje mye til for at en slik episode ødelegger for ham og får så store konsekvenser som du skisserer her. Men jeg forstår din samboer veldig godt! Det var en simpel, udannet og lite ålreit fremtreden du beskriver her (slik du oppførte deg). Det sømmer seg ikke å holde på slik på arbeidsplassen til sin mann.
Gjest Cosette Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Er det du eller han som jobber i firmaet?? -Slapp av, - ingen fare
Gjest hh Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Det er da ikke DU som har prøvetid der.. Det ville vært helt idiotisk av sjefen hans å bestemme seg på grunnlag av det. Jeg skjønner at samboeren din er opprørt, men det har neppe noe innvirkning på hans jobb. Jeg har forresten gjort noe liknende. Jeg er 23 og samboeren min er 26. Sjefen hans er i 40-årene. Etter en jobbmiddag med fruer havnet vi tre ut på byen etterhvert. Kjæresten min stakk på do med en gang vi kom dit, så jeg og sjefen hans gikk inn utestedet som var nokså brunt befolket med godt voksne. "Føler du deg som en gammel gris nå?" spurte jeg i en bedugget, men humoristisk måte. Han svarte "nei" og så IKKE humoren i det.
Gjest Sativa Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Får han ikek jobbe der videre på grunn av deg, ville jeg faktisk ikke jobbet der. Men du bør kanskje vente litt med slike "tåpeligheter", til du kjenner personen litt bedre. Da vet du kanskje litt mer om bakgrunnen, og vet om du "tråkker noen på tærne" eller ikke. ← Jeg vet, jeg er en umuligus. Jeg er en sånn som tror jeg kjenner folk etter å ha snakket med dem i fem minutter. Også var han så veldig åpen og pratsom også... Jeg er flau altså...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Det er da ikke DU som har prøvetid der.. Det ville vært helt idiotisk av sjefen hans å bestemme seg på grunnlag av det. Jeg skjønner at samboeren din er opprørt, men det har neppe noe innvirkning på hans jobb. Jeg har forresten gjort noe liknende. Jeg er 23 og samboeren min er 26. Sjefen hans er i 40-årene. Etter en jobbmiddag med fruer havnet vi tre ut på byen etterhvert. Kjæresten min stakk på do med en gang vi kom dit, så jeg og sjefen hans gikk inn utestedet som var nokså brunt befolket med godt voksne. "Føler du deg som en gammel gris nå?" spurte jeg i en bedugget, men humoristisk måte. Han svarte "nei" og så IKKE humoren i det. ← Vel, det var faktisk et spesielt udannet spørsmål!
Gjest Sativa Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Det er da ikke DU som har prøvetid der.. Det ville vært helt idiotisk av sjefen hans å bestemme seg på grunnlag av det. Jeg skjønner at samboeren din er opprørt, men det har neppe noe innvirkning på hans jobb. Jeg har forresten gjort noe liknende. Jeg er 23 og samboeren min er 26. Sjefen hans er i 40-årene. Etter en jobbmiddag med fruer havnet vi tre ut på byen etterhvert. Kjæresten min stakk på do med en gang vi kom dit, så jeg og sjefen hans gikk inn utestedet som var nokså brunt befolket med godt voksne. "Føler du deg som en gammel gris nå?" spurte jeg i en bedugget, men humoristisk måte. Han svarte "nei" og så IKKE humoren i det. ← Nei sant, det er det jeg mener også. Og det spørsmålet ditt var jo helt konge, hahaha
Susannah Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Den var kanskje litt droey... Lurt aa sjekke publikummet foer du drar et saant stunt...
Gjest hh Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Vel, det var faktisk et spesielt udannet spørsmål! ← Tja, denne sjefen har vanligvis mye humor. Han (superstreit i dress, ca 45) og jeg (blondine med sommerkjole, 23) utgjorde et par som man legger merke til. Derav gammel gris-kommentaren.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Jeg tror ikke mannen din blir ekskludert pga dine eventuelle dumheter! Men det er mulig at sjefen fikk et dårlig inntrykk av deg og at han kan linke det til mannen din. Men i såfall klarer han å rette opp det Og er han en voksen og fornuftig mann vet han bedre enn å dømme deg nord og ned pga en tabbe!
Leo Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Spesielt smart var det vel ikke, men det kvalifiserer absolutt ikke til å ikke gi mannen din fast jobb etter endt prøvetid! Dessuten slår du aldri en bekjent av meg som, i svært bedugget tilstand på et julebord i prøvetiden, la ut i det vide og det brede til sidemannen om hans siste erobrings mer aparte krumspring i sengen. Det han fant ut dagen etter var at sidemannen var både adm. dir. og jentas far i en og samme person... Han har for øvrig samme jobb og samme dame i dag + to barn som har kommet til i ettertid .
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Spesielt smart var det vel ikke, men det kvalifiserer absolutt ikke til å ikke gi mannen din fast jobb etter endt prøvetid! Dessuten slår du aldri en bekjent av meg som, i svært bedugget tilstand på et julebord i prøvetiden, la ut i det vide og det brede til sidemannen om hans siste erobrings mer aparte krumspring i sengen. Det han fant ut dagen etter var at sidemannen var både adm. dir. og jentas far i en og samme person... Han har for øvrig samme jobb og samme dame i dag + to barn som har kommet til i ettertid . ← oh lala!
snøfnugg Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Han kan jo si til sjefen at du har flere personligheter! Neida,det går sikkert helt fint,men det kan jo være at mange holder seg unna deg på det årlige julebordet.
Gjest Sativa Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Han kan jo si til sjefen at du har flere personligheter! Neida,det går sikkert helt fint,men det kan jo være at mange holder seg unna deg på det årlige julebordet. ← Tror ikke det blir noe julebord akkurat, men hvis det bl,ir så blir vi toppen 4 stk siden det bare er sambo og sjefen i firmaet. Vil gjerne få tilføye at hele stuntet tok ca to sekunder...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 Vil gjerne få tilføye at hele stuntet tok ca to sekunder... ← Men du verden så mye etterarbeid.
Snupsi79 Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 (endret) ... Endret 6. mars 2007 av Snupsi79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå