Gjest Chica Skrevet 16. januar 2003 #21 Del Skrevet 16. januar 2003 "Salome" av Chayanne. Den får meg alltid i godt humør, minner meg om ferie med venner, dansing, festing, sol og varme! Blir aldri lei den sangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 24. januar 2003 #22 Del Skrevet 24. januar 2003 Vanskelig å si...men vil framheve noen...: "The rose" Bette Midler "Bed of roses" Bon Jovi "Tir n'a noir" Vamp (beste norske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. januar 2003 #23 Del Skrevet 24. januar 2003 Helt umulig å velge en eneste en. Men noen av de jeg kommer på i farten, er: Def Leppard - Love bites Janis Joplin - Me and Bobby McGee Meatloaf - Paradise by the dashboard lights Elton John - Goodbye yellow brick road Eurythmics - There must be an angel Dessuten må jeg innrømme at jeg fortsatt får litt gåsehud av "The final countdown"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 24. januar 2003 #24 Del Skrevet 24. januar 2003 Angel med Robbie Williams i år Woman in Love med Barbara Steisand i fjor :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 24. januar 2003 #25 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg jukser litt, her er to kategorier: Utenlandsk: Blackbird - Beatles selvsagt! Norsk: Kan det være nødvendig å være så sint? - Knutsen og Ludvigsen selvsagt! Instrumental: Moigo - Halfdan Nedrejord Fankern, det var tre kategorier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 24. januar 2003 #26 Del Skrevet 24. januar 2003 De siste ukene har det vært "Love sombody" med Robbie Williams, men den jeg aldri blir lei av er "Who made who" med AC/DC. Litt ulike sanger kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 24. januar 2003 #27 Del Skrevet 24. januar 2003 Ok, bare en bitteliten sang til ? "Love is a stranger" - Eurythmics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høna Skrevet 26. januar 2003 #28 Del Skrevet 26. januar 2003 Min favorittsang: "WICKED GAME" av Cris Isaac. Nyyyyydelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuppah Skrevet 28. januar 2003 #29 Del Skrevet 28. januar 2003 Ganske lenge var d robbie williams m feel som lå øverst på lista mi, men må innrømme at jeg har gått litt lei den nå.. kelly rowland m stolen er jo kjempenydelig, og christina aguilera m beautiful er oxo kjempefin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2003 #30 Del Skrevet 28. januar 2003 Synes Anja Garbarek's "I won't hurt you" er så fin. Vakker tekst og fin melodi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. januar 2003 #31 Del Skrevet 29. januar 2003 Vanskelig å velge...For tiden er det HUMAN NATURE Michael Jackson er min evige favoritt, men sangen varierer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. januar 2003 #32 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg definitivt forguder Opeth- Demon Of The Fall.. Rock på sitt aller beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 29. januar 2003 #33 Del Skrevet 29. januar 2003 bob marleys redemption song! emancipate yourselves from mental slavery/ no-one but ourselves can free our minds... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #34 Del Skrevet 30. januar 2003 Deautchland uber ales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2003 #35 Del Skrevet 30. januar 2003 Har så mange, og det varierer hos meg også. Men av sanger jeg aldri blir lei av... * I'll stand by you (Pretenders) * High (Lighthouse Family) * Rome wasn't built in a day (Morcheba) * More than this (10.000 maniacs sin versjon) * Stay (Sash) * + sånn ca 100 til Jeg velger musikk alt etter hvilken dagsform og humør jeg: a) er i B) ønsker å være i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 30. januar 2003 #36 Del Skrevet 30. januar 2003 har en ny en igjen nå: beauty and the beast av nightwish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Browneyes Skrevet 4. februar 2003 #37 Del Skrevet 4. februar 2003 Mine absolutte favorittlåter er : Out in the cold med Judas Priest Stripsearch med Faith No More Always med Salvia Breathe med Seven Channels Drowning med Crazy Town My vision med Seal Stronger med Sugarbabes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. februar 2003 #38 Del Skrevet 4. februar 2003 Har flere, og får stadig nye. Siden jeg bare kan velge én tar jeg favoritten min nå om dagen: In my place m Coldplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. februar 2003 #39 Del Skrevet 4. februar 2003 Akkurat nå: Elvis Presley: Unchained Melody Ramstein: Du Hast Neil Diamond: Love On The Rocks Ellers så varierer det alt etter humør, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. februar 2003 #40 Del Skrevet 5. februar 2003 Air - Ce matin la fantastisk vakker sang! Air's plater er mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå