Ruby Skrevet 11. januar 2003 #1 Del Skrevet 11. januar 2003 Og du kan bare velge en eneste!!! Min er "Master of puppets"med Metallica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. januar 2003 #2 Del Skrevet 11. januar 2003 The Who`s Baba O'Riley innspilt i 1971 Fantastisk låt. Digger forøvrig det meste av nevnte gruppe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 11. januar 2003 #3 Del Skrevet 11. januar 2003 Et omtrent plett umulig spørsmål.. det varierer hver dag. Men......hvis jeg skal ta en sang jeg aldri har blitt lei av...og som jeg har hørt mange ganger over mange år, minst en gang hver uke siden 1981, da jeg var 11 år gammel...... så er det "Dreamer deceiver" av Judas Priest Vokalisten gjør nesten helt umulige ting der..... milo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 11. januar 2003 #4 Del Skrevet 11. januar 2003 jeg liker ikke å ha favorittsanger for da vil jeg høre dem hele tiden og så blir jeg lei av dem! men en jeg liker veldig godt er "yield to temptation" av after forever.... forøvrig mitt yndlingsband ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. januar 2003 #5 Del Skrevet 11. januar 2003 Nesten umulig å si det da........men har et par stk....... "Seasons in the sun" men Terry Jacks "The Rose" med Bette Midler +haugevis med andre, flott, fine melodier. Avhenger jo litt av "dagsformen" hvilken musikk jeg synes er fineste da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2003 #6 Del Skrevet 11. januar 2003 Har to som jeg pleier å høre en del på... Bubba Sparxxx - Ugly Bryan Adams - Heaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 12. januar 2003 #7 Del Skrevet 12. januar 2003 ''It must be you'' av Van Morrison.. uten tvil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 12. januar 2003 #8 Del Skrevet 12. januar 2003 Bare èn? :o Må bli dagens favoritt det... Da nevner jeg.. Love Somebody med Robbie Williams Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 12. januar 2003 #9 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg blir aldri lei av Anja Garbareks "Male øynene dine". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. januar 2003 #10 Del Skrevet 12. januar 2003 - Lady in black - Uriah Heep - Love bites - Def Leppard Har utrolig mange som jeg aldri blir lei av Boys of summer med Don Henley. Let this love begin med Krokus. Uff dette var egentlig for vanskelig å svare på...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. januar 2003 #11 Del Skrevet 12. januar 2003 MEN EN TING ER SIKKERT ; HIT ME BABY ONE MORE TIME ER PÅ BUNNEN...................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harleybabe No1 Skrevet 12. januar 2003 #12 Del Skrevet 12. januar 2003 Hmm...ja, det må bare bli Guns n' Roses- November rain *Digger den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 12. januar 2003 #13 Del Skrevet 12. januar 2003 Min absolutte favoritt er: Viss du ikke har hørt om denne norske artisten, bør du absolutt høre på albumet hans, the great october sound! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 12. januar 2003 #14 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg blir aldri lei av å høre Juleoriatoriet av J.S. Bach, men det er jo ikke bare en sang, så om jeg skal nevne èn eneste låt, må det bli ............ nei, som jeg tenkte : umulig å bestemme seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. januar 2003 #15 Del Skrevet 13. januar 2003 Egentlig helt umulig å svare på. Forrige uke: "Mysteriet deg", Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson Denne uke: "The Scientist", Coldplay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 13. januar 2003 #16 Del Skrevet 13. januar 2003 Uhyggelig vanskelig å velge bare en - En gammel favoritt som stadig er innom spilleren: Meatloaf "Bat Out Of Hell" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 13. januar 2003 #17 Del Skrevet 13. januar 2003 Er så musikkfrelst at jeg ikke klarer å velge bare 1 favorittsang. Dagens favorittsang er: Puff Daddy feat Usher - I need a girl Søt ballade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 14. januar 2003 #18 Del Skrevet 14. januar 2003 Super-favoritten??? UMULIG å si MEN her er noen fra ti på topp: Sonny say you will (Alannah Myles) Last exit to Eden (Amanda Marshall) Beast of burden (Bette Midlers versjon) Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 15. januar 2003 #19 Del Skrevet 15. januar 2003 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 16. januar 2003 #20 Del Skrevet 16. januar 2003 Enjoy the Silence og It`s no Good med Depeche Mode. Men 90% av låtmaterialet til det bandet er helt unikt, og med Dave på vokal blir det bare beyond this world.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå