Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 - Jeg er skyldig Knutby-pastoren med oppsiktsvekkende tilståelse i TV-intervju. - Jeg kommer til å legge kortene på bordet og fortelle om min delaktighet i det som har skjedd, sa Fossmo. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/31/475464.html
Duracell Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 han ble vel plutselig redd for hva Gud ville si om han ikke tilsto.
Gjest Labellamia Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Har han hatt besøk ovenifra? På tide han tilstår, kunne like gjerne gjort det med en gang.
Gjest Alf Kaida Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg antar at "strafferabatt" har hatt større betydning enn "Gud" for dette sjarmerende vesenet. Ellers er det trist at Sverige har slike problemer med innvandrede religiøse ledere fra andre land. Håper bare ikke de tror at alle nordmenn er samma ulla.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 det kan tenkes at dette er et nytt spill fra ham han har vel skjønt at han blir sittende i fengsel ei stund, og nå vil han hevne seg på sine tidligere sektkolleger med å dra de inn som medskyldige
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 det kan tenkes at dette er et nytt spill fra ham han har vel skjønt at han blir sittende i fengsel ei stund, og nå vil han hevne seg på sine tidligere sektkolleger med å dra de inn som medskyldige ← Kanskje han er inspirert av Toska, og vil ha mer fri.
tobo Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Ekle mannen har ikke fått oppmerksomhet på en stund. Psyko!
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Jeg synes ikke det høres ut som om noen tilståelse er på gang i det hele tatt. Sannsynligvis kommer han til å si noe sånn som at han beklager sitt forhold til barnepiken og at han ikke så hvor forstyrret hun var og at han dermed ikke fikk stoppet henne og at dette aldri ville skjedd dersom hans moral ikke hadde sviktet og bla og bla og bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå