Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg har litt lyst på en strikkekjole/lang genser, men den bør ikke være i 2000-kronersklassen...Har noen sett noen fine på kjedebutikkene?
Catzy Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Har sett bilder av flere fine på H&M og noen på Filippa K. ( I engelsk Elle, til og med.) Har også sett bilde av en hos J. Lindeberg. Har ikke sett noen av disse i virkeligheten, så jeg kan ikke gå helt god for de jeg nevnte. Jeg har veldig lyst på en genserkjole, så jeg følger nokmed på denne. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 day birger et mikkelsen har en fin i grått (vet ikke om den finnes i flere farger) 1299 nok.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 HM har en kjempebillig strikkekjole med høyhals. Finnes i flere farger Jeg ville kjøpt den, men den fremhevet hoftene mine
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 H&M Divided får inn noen fine senere i uken. Bl.a en sånn grå en som hun Ebba von Sydow (??)-dama har på seg her. (det er hun blondina i en grå kjole). :-D
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 H&M Divided får inn noen fine senere i uken. Bl.a en sånn grå en som hun Ebba von Sydow (??)-dama har på seg her. (det er hun blondina i en grå kjole). :-D ← Oh, den så fin. Det er akkurat den kjolen..? Ebba burde la solpudderet ligge i fred
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Oh, den så fin. Det er akkurat den kjolen..? Ebba burde la solpudderet ligge i fred ← Ja, det var akkurat den kjolen på bildet HER jeg mente! Men jeg ville nok ha hatt strømpebukser eller tights under, både pga kulde utover høsten og redsel for at kjolen skal blåse opp til allmenn beskuelse!
Gjest meg igjen Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Ja, det var akkurat den kjolen på bildet HER jeg mente! Men jeg ville nok ha hatt strømpebukser eller tights under, både pga kulde utover høsten og redsel for at kjolen skal blåse opp til allmenn beskuelse! ← Den må jeg prøve Det er forøvrig en av de få fordelene med å være lav. Veldig korte skjørt blir ikke SÅ korte
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Jeg har en mørkeblå fra bikbok med løs høy hals. Men den har korte ermer, da. Bruker bare en tynn genser under den igjen, da ser det ikke så overfeminint og jålete ut hell ;D Kosta 300,-
Gjest Chloe Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Oj oj! Hvilken Divided har denne fine grå strikkekjolen??!!
Kame Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 I bloggen sin skriver Emma at den kommer 4. september - og det er jo i Sverige, jeg antar de muligens er kjappere enn oss. Skal selges i alle Divided-avdelinger.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Jeg fant i dag, på Vero Moda. Den var langermet, hullstrikket og med høy hals. Finnes i hvitt, svart og grått, jeg kjøpte den grå. Pris 299,-
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Ok, da blir det både en tur innom H&M, og Vero Moda i løpet av neste uke! Kjenner jeg meg selv rett ender jeg opp med begge.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Hva bruker dere egentlig til? Synes det ser litt dumt ut med bare strømpebukse jeg tights?
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 Jeg bruker jeans eller noen andre bukser. Syns det ser bra ut :-)
Gjest Chloe Skrevet 1. september 2006 #16 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal bruke tykke tights & støvletter eller smale jeans og sko m litt hæl til ! Blir nok 2 stk på meg også...
Gjest Taxi Skrevet 1. september 2006 #17 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes sånne er kjempesøte!! men jeg tror ikke de er noe for meg. Jeg har nemlig en sprettrumpe, som jeg tror vi se stor ut med en sånn kjole over. eller jeg vil skjule den med en sånn kjole når den kanskje heller er noe jeg vil fremheve. og i tillegg har jeg for lange, og tynne bein og pene bein er vel en forutsetning for å gå med en sånn en og tights
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #18 Skrevet 1. september 2006 jeg syns vel at lange og tynne bein (heldiggris!) hørtes veldig pent ut til en sånn kjole jeg da...
Gjest visy Skrevet 1. september 2006 #19 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes genserkjolen er verdens styggeste plagg... Uformelig... og med tights under fører meg rett tilbake til 1990.. På klassefest med permanentkrøller, genserkjole, svarte tights, tynt belte .... grøss... ser ut som man skal ut å turne.. Nei det er verdens mest usexy plagg!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #20 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes genserkjolen er verdens styggeste plagg... Uformelig... og med tights under fører meg rett tilbake til 1990.. På klassefest med permanentkrøller, genserkjole, svarte tights, tynt belte .... grøss... ser ut som man skal ut å turne.. Nei det er verdens mest usexy plagg! ← Nei de er fine! Spesielt hvis man kombinerer med litt tøffe støveletter! Tights, derimot, er ikke min greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå