Gå til innhold

Ny runde av So you think you can dance (USA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsket dette programmet i fjor, og koste meg med "So you think you can dance" gjen i kveld. SÅ utrolig mange flinke dansere. Og så utrolig mange dårlige. Og opptil flere med en litt spesiell oppfatning av verden... Moro! Dette blir høstens must see. :)

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva med han "Sexy"? Mora han sto og messet opp og ned hvor flink og sexy han var og at han ikke fortjente å bli mobbet. Og "Sexy"-selv sto bka og glodde!!! :grine2:

Skrevet
Ja, hva med han "Sexy"? Mora han sto og messet opp og ned hvor flink og sexy han var og at han ikke fortjente å bli mobbet. Og "Sexy"-selv sto bka og glodde!!! :grine2:

:hoho: Det var dritbra!

Skrevet

syns det var dumt han blide negeren som danset til swingmusikk ikke fikk blid med. han var så koselig.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Her i huset måtte vi vaske gulvet etter å ha veltet brusen i akutt latteranfall og sjokk når han stakars søte jøden TRYNTE SÅ J***** :hoho: :hoho: :hoho:

AAAAUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!

Er det mulig å få et gulv jevnere fordelt i trynet?!?!?!!!

Skrevet

Ånei, jeg trodde ikke det begynte før i neste uke! :tristbla:

Skrevet

Dette programmet er så bra!!!

Gleder meg til fortsettelsen :)

Skrevet

Noen som vet om det går i reprise?

Skrevet
Noen som vet om det går i reprise?

I dag kl. 16.30 i følge programoversikten til TVNorge! :)

Gjest Ninakanin
Skrevet
I dag kl. 16.30 i følge programoversikten til TVNorge! :)

YESS!!! :hoppe:

Da skal jeg se på verdens beste tryn en gang til :hoppe:

Skrevet

æsj... fikk ikke med meg reprisen heller. Men jeg sier som trådstarter - må se!!!

Gjest *delfina*
Skrevet (endret)

JAAAA, det er UTROLIG MORRO å se på!

Veldig mange flinke, og en del patetiske (stakkars..)!

Synes synd på han som tryna, ja! Det må ha gjort vondt, han blødde også.. Dumt han ikke kom videre, for han var jo flink! Søt også forresten ;) Og han som dansa swing (som flere har nevnt) var også flink (og søt). Han "sexy" var bare teit.. stakkars han trodde virkelig han var sexy, han.. jeg holdt på å le meg skakk! :hoho: lol.. (kanskje litt slemt å si det.. :sjenert: ) Også han "drag" fyren.. uff.. :overrasket:

MEN jeg GLEEEEDER meg masse til fortsettelsen og se flere med og uten talent!

Detta blir gøy! :hoppe: :-D

Endret av *delfina*
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Huff, liker egentlig ikke sånne innledende runder, for det er så mange dårlige og flaue opptredener. Syns det blir morsommere når de får danset mer ordentlig. Gleder meg til fortsettelsen.

Han "Sex" må da ha hatt en skrue løs? Enten det eller så var han instruert. "Years of intensive training"?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Nei, han var en innesluttet lett tilbakestående nerd som bodde hjemme med mamma, og har fått høre "ouuuh så flink du er!! Du er unik!! Du er den beste!!!" siden han kunne krype... :ler:

Gjest *delfina*
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne danse.. :) Hadde vært morro å kunne danse en latinamerikansk dans f.eks. Det er stilig å se på! Og lyrisk er også nydelig!

Jeg blir like fascinert hver gang noen danser det, for det er så svevende og vakkert å se på! Da sitter jeg med åpne øyne og bare glaner..!

Jeg gleder meg til finalerundene begynner jeg også! :) Men før det, er det uffattelig gøy å se på alle de som "tror" de kan danse + alle de med talent ( for det er en del av dem også). :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...