Catzy Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Elsket dette programmet i fjor, og koste meg med "So you think you can dance" gjen i kveld. SÅ utrolig mange flinke dansere. Og så utrolig mange dårlige. Og opptil flere med en litt spesiell oppfatning av verden... Moro! Dette blir høstens must see. Catzy
My Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Ja, hva med han "Sexy"? Mora han sto og messet opp og ned hvor flink og sexy han var og at han ikke fortjente å bli mobbet. Og "Sexy"-selv sto bka og glodde!!! :grine2:
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Ja, hva med han "Sexy"? Mora han sto og messet opp og ned hvor flink og sexy han var og at han ikke fortjente å bli mobbet. Og "Sexy"-selv sto bka og glodde!!! :grine2: ← Det var dritbra!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 syns det var dumt han blide negeren som danset til swingmusikk ikke fikk blid med. han var så koselig.
Gjest Ninakanin Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Her i huset måtte vi vaske gulvet etter å ha veltet brusen i akutt latteranfall og sjokk når han stakars søte jøden TRYNTE SÅ J***** :hoho: AAAAUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!! Er det mulig å få et gulv jevnere fordelt i trynet?!?!?!!!
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Ånei, jeg trodde ikke det begynte før i neste uke!
Lillie Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Dette programmet er så bra!!! Gleder meg til fortsettelsen
Gjest Anneli Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Noen som vet om det går i reprise? ← I dag kl. 16.30 i følge programoversikten til TVNorge!
Gjest Ninakanin Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 I dag kl. 16.30 i følge programoversikten til TVNorge! ← YESS!!! Da skal jeg se på verdens beste tryn en gang til
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 æsj... fikk ikke med meg reprisen heller. Men jeg sier som trådstarter - må se!!!
Gjest *delfina* Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 (endret) JAAAA, det er UTROLIG MORRO å se på! Veldig mange flinke, og en del patetiske (stakkars..)! Synes synd på han som tryna, ja! Det må ha gjort vondt, han blødde også.. Dumt han ikke kom videre, for han var jo flink! Søt også forresten Og han som dansa swing (som flere har nevnt) var også flink (og søt). Han "sexy" var bare teit.. stakkars han trodde virkelig han var sexy, han.. jeg holdt på å le meg skakk! lol.. (kanskje litt slemt å si det.. ) Også han "drag" fyren.. uff.. MEN jeg GLEEEEDER meg masse til fortsettelsen og se flere med og uten talent! Detta blir gøy! :-D Endret 2. september 2006 av *delfina*
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 Huff, liker egentlig ikke sånne innledende runder, for det er så mange dårlige og flaue opptredener. Syns det blir morsommere når de får danset mer ordentlig. Gleder meg til fortsettelsen. Han "Sex" må da ha hatt en skrue løs? Enten det eller så var han instruert. "Years of intensive training"?
Gjest Ninakanin Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 Nei, han var en innesluttet lett tilbakestående nerd som bodde hjemme med mamma, og har fått høre "ouuuh så flink du er!! Du er unik!! Du er den beste!!!" siden han kunne krype...
Gjest *delfina* Skrevet 3. september 2006 #19 Skrevet 3. september 2006 Jeg skulle ønske jeg kunne danse.. Hadde vært morro å kunne danse en latinamerikansk dans f.eks. Det er stilig å se på! Og lyrisk er også nydelig! Jeg blir like fascinert hver gang noen danser det, for det er så svevende og vakkert å se på! Da sitter jeg med åpne øyne og bare glaner..! Jeg gleder meg til finalerundene begynner jeg også! Men før det, er det uffattelig gøy å se på alle de som "tror" de kan danse + alle de med talent ( for det er en del av dem også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå