Nicky B Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Har lenge hatt masse tynne lyse og litt moerkere striper i haaret. Ble litt lei av det, fordi jeg syntes det alltid saa saa kjedelig og graa/groent ut naermest. Farget haaret selv med en gyllen moerk blond farge, men angret og brukte masse clarifying shampoo som trakk ut mye av fargen. Da syns jeg at haaret mitt saa gul aktig ut og jeg kjoepte meg en moerk varm brunfarge shampoo for aa tone ned det gule. Shampoen fungerte den gitt! Fikk lysebrunt haar og det saa greit ut. Blankt og gyllent og fint! Helt til neste vask... Og naa ser haaret mitt litt oransje ut, syns jeg... Er det noen som har noen mega gode tips for aa trekke ut enda litt mer farge fra haaret i saanne tilfeller? Da vil jeg bli glad! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Ta deg en tur til frisøren. De sitter med kunnskapen. (Du kunne sikkert spart penger hvis du gikk til frisøren med en gang) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg vet...Det er frisoeren som alltid ordner de tynne lyse og moerkere stripene mine, men det blir saa altfor dyrt aa holde det ved like hver 6 uke. Saa jeg tenkte jeg skulle spare litt ved aa gjoere det selv til neste gang jeg skal til frisoeren... Kjempekul loeve du har i signaturen din, hvor har du funnet den? Noen andre som vet om noen shampooer som er "hard" mot farge? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Ottilie! Jeg er frisør og jeg vil anbefale deg å gå til frisøren din, be henne/han se på håret ditt. Det kan hjelpe med en avfarging og så evt. farge det opp igjen til ønsket farge(det er litt vanskelig når jeg ikke har sett hvordan håret ditt ser ut). Du kan ikke bruke en sjampo eller avfarging el.l. og regnemed at fargen på håret ditt blir borte, og at fargen blir sånn den var før du tok i hjemmefargen og div shampoer med farge. Det blir den IKKE. Lyse striper trekker masse farge, og kan være vanskelig å få ut. Husk at det tar på håret ditt å eksprimentere sånn, håret tåler ikke allt. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Antar jeg bare maa leve med litt oransje skjaer i haaret til jeg kan komme meg til frisoeren... Tusen takk for svar!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå