Kakao Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Skal i bryllup på lørdag. Skal ha på meg lang kjole som går nesten helt ned i gulvet, tynne stropper øverst. Har høyhælte sko, når jeg står rett opp og ned, vises de knapt, men når jeg går vises jo skoen, dvs tå-enden. Jeg har sko hvor tærne vises... Og det slo meg akkurat nå (prøvekjører alt nå ) at det var litt stygt med tær til sånn pen kjole... ????? Ble kanskje litt sandalaktig??? Er det noen uskreven "regel" som sier at en bør ha høyhælte sko med sånn spiss på, slik at en ikke ser tærne... Har et par sånne sko, også, men de er et lite helvete å gå i... De jeg har nå har reim over tærne, og reim over rista, slik at de ikke faller av meg. Supert for meg som ikke er så vant til høyhælte sko. Altså; bør jeg stikke ut og finne meg sko hvor tærne er dekt? Takker for svar!
Sunbird Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde nok tatt de skoene som var best å gå i jeg, og ikke brydd meg så veldig mye om at tåen vises innimellom.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Nå kan jeg ikke bryllup etikette, men jeg kan ikke se at det skulle være noe problem. Det er jo enda rimelig bra temperaturer, så åpne sko mener nå jeg er passende.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Det skal egentlig ikke brukes åpne sko i en kirke, men svært få følger dette slavisk. Jeg så en jente som hadde åpne sandaler til en pen kjole i et bryllup sist helg og det var ikke fint.
Kakao Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2006 Ja, tror kanskje jeg skal bare satse på de som er gode å gå i, tviler egentlig på at noen kommer til å merke noe. Her er ca-bilde, forresten: Sko som ligner Mine er sorte, da. Føler meg veldig fin i kjolen. Gleder meg til bryllupet, altså! Tenkte jeg skulle ha bunad i kirken, så kjole i middagen og utover.
*Emma* Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg liker egentlig best "tupper som stikker frem" men har begynt å vuderte "åpen tå" sko til min brudekjole. Sålenge du fikser tærne dine syns jeg det er helt greit. Bruk fotfil å få vekk død hud og lakk neglene pent (enten m farge eller klar lakk) sånn at de ser velstelte ut....da syns jeg du godt kan bruke sko m åpen tå som bryllupsgjest! Lykke til!
flickan Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Jeg liker egentlig best "tupper som stikker frem" men har begynt å vuderte "åpen tå" sko til min brudekjole. Sålenge du fikser tærne dine syns jeg det er helt greit. Bruk fotfil å få vekk død hud og lakk neglene pent (enten m farge eller klar lakk) sånn at de ser velstelte ut....da syns jeg du godt kan bruke sko m åpen tå som bryllupsgjest! Lykke til! ← enig med Emma. Synes hvertfall ikke du trenger å kjøpe nye sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå