LadyInRed Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 jeg har problemhud og gikk tidligere jevnlig til hudpleie. de siste årene har jeg kun gått sporadisk. jeg har nå bestemt at jeg skal ta meg råd til dyprens en gang pr 3 eller 4 uke, fordi huden min var mye bedre den gang jeg gikk jevnlig. selvfølgelig er det det daglige stellet som er aller viktigts, men en dyprens hos en skikkelig bra hudpleier gjør at jeg får klemt ut mye at alt gørret som samler seg under huden. er det andre her som går jevnlig til hudpleier pga kviseproblemer (og altså ikke kun for velværens skyld). isåfall, hvor ofte går du??
Gjest AGF Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg har gått til hudpleier siden november og har tatt dyprens hver gang. De første to gangene gikk jeg en gang i måneden, men etter at ansiktet mitt ble bedre har jeg gått hver 6. uke. Jeg spurte hvor ofte man burde gå og de sa at det ideelle er hver 6.uke. Og jeg er kjempefornøyd!
Krista83 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg går ikke jevnlig til hudpleie, er student og har ikke penger til å drive med det nå, men det kommer med tiden.
Karamba Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg går til hudpleie annenhver måned. Synes det er ofte nok for min hud....
Karamba Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Hvor mye koster sånt? ← Jeg betaler rundt 500,- for en behandling som varer i 1,5 time.
LadyInRed Skrevet 1. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2006 (endret) Hvor mye koster sånt? ← det avhenger av behandlingen du tar, og stedet du går der jeg går nå koster dyprens 350 kr for 1 time, men det er uten massasje (for meg er ikke dette viktig, da jeg går til hudpleier hovedsaklig for å få ut talg slik at jeg får mindre kviser). Endret 1. september 2006 av LadyInRed
Gjest Tanita Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 350 var billig. Er det bare utklemming du tar (ikke maske osv)?
Mona Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 350 var billig. Er det bare utklemming du tar (ikke maske osv)? ← :enig_anim: Veldig billig ja! Jeg har betalt ca 500,- og det er uten massasje, tror det koster 575,- med massasje. Jeg har tatt dyprens tre ganer i all min tid, men to av gangene var i vinter, tenker prøve å få til annenhver måned.
Gjest Tigerjente Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Jeg går til hudpleier ca 1 gang i uken gratis. Det er fordi jeg går på hudpleielinjen og da har vi praksis to ganger i uken, ene dagen øver vi på hverandre og andre dagen på kunder.
LadyInRed Skrevet 2. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2006 350 var billig. Er det bare utklemming du tar (ikke maske osv)? ← nei, jeg får maske også. Altså hele pakken med rens, peeling, damp, utklemming, maske og sminke tilslutt. Jeg har sikkert gått til 20 foskjellige hudpleiere i hele mitt liv, og dette stedet er faktisk ett av de beste stedene jeg har gått. Jeg føler at de bruker skikkelig god tid på deg, og gjør en skikkelig jobb når det gjelder utklemming. Det er ikke et sånt typisk "samlebånd"-preg som enkelte salonger har. Eieren driver to steder; ett som har litt luksuspreg og et annet som er rettet inn mot unge mennesker som skal vokse lggger, legge falske vipper, ta dyprens osv (altså ikke rynkebehandlinger osv). Det sistnevnte stedet (der jeg altså går) skal være et litt billigere alternativ for å rette seg inn mot kundesegmentet unge folk. Jeg er kjempefornøyd med stedet, og ikke minst de hyggelige folkene. Og når det i tillegg er ok pris der, så blir jeg For de som bor i Bergen, så heter stedet duh og ligger i gata med cafe Jonsvoll. Anbefales å gå der!
Gjest Tanita Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Det var uansett utrolig billig, da produktbruken og tidsbruket ikke vil gi de særlig til fortjeneste. 350,- for en hudpleietime er gi-bort-pris. Utrolig at de tar så lite betalt... Før jeg begynte selv, gikk jeg og betalte 700 ,- i måneden for den behandlingen jeg tok. Dyprens med ansiktsmassasje, pluss vacuum-massasje.
Gjest Cerise Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 hmm... går aldri til hudpleier jeg...
Gjest Lanyah Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Jeg går til hudpleier ca 1 gang i uken gratis. Det er fordi jeg går på hudpleielinjen og da har vi praksis to ganger i uken, ene dagen øver vi på hverandre og andre dagen på kunder. ← Så heldig du er! Må være deilig å få hudbehandling så ofte! Jeg pleier å gå til hudpleie etter deres "oppsett", men så detter jeg alltid ut etter en stund, fordi jeg flytter alltid rundt om kring. Men nå har jeg planer om å for en gangs skyld og prøve å holde meg til å gå ca. 1 gang i mnd., eller sånn som hudpleieren sier. Jeg synst av og til det er utrolig irriterende de hudpleierene så nesten tvinger meg til å ta dyrere behandlinger når jeg faktisk har bare bestilt dyprens...! Kanskje det er derfor jeg detter ut hele tida...! Dyprens er bedre enn ingenting!...
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 Jeg har vært et par ganger hos hudpleier, men har lite problem med huden min, så jeg steller den heller hjemme.
Gjest niomi Skrevet 2. september 2006 #18 Skrevet 2. september 2006 Det har jeg aldri gjort, faktisk.
Gjest AGF Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 nei, jeg får maske også. Altså hele pakken med rens, peeling, damp, utklemming, maske og sminke tilslutt. Jeg har sikkert gått til 20 foskjellige hudpleiere i hele mitt liv, og dette stedet er faktisk ett av de beste stedene jeg har gått. Jeg føler at de bruker skikkelig god tid på deg, og gjør en skikkelig jobb når det gjelder utklemming. Det er ikke et sånt typisk "samlebånd"-preg som enkelte salonger har. Eieren driver to steder; ett som har litt luksuspreg og et annet som er rettet inn mot unge mennesker som skal vokse lggger, legge falske vipper, ta dyprens osv (altså ikke rynkebehandlinger osv). Det sistnevnte stedet (der jeg altså går) skal være et litt billigere alternativ for å rette seg inn mot kundesegmentet unge folk. Jeg er kjempefornøyd med stedet, og ikke minst de hyggelige folkene. Og når det i tillegg er ok pris der, så blir jeg For de som bor i Bergen, så heter stedet duh og ligger i gata med cafe Jonsvoll. Anbefales å gå der! ← Wow, det var jo kjempebillig! Jeg betaler 590kr hos Annes hudpleie i Bergen, og det er jo i nabolaget til de du går hos. Hvor lang tid bruker de på behandlingen? Jeg pleier å være der 1,5 timer og er kjempefornøyd med resultatet. Men hvis man kan få samme behandling til så mye billigere vil jeg helst det. Hvilke produkter bruker de på deg når du er der?
LadyInRed Skrevet 3. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 3. september 2006 (endret) Wow, det var jo kjempebillig! Jeg betaler 590kr hos Annes hudpleie i Bergen, og det er jo i nabolaget til de du går hos. Hvor lang tid bruker de på behandlingen? Jeg pleier å være der 1,5 timer og er kjempefornøyd med resultatet. Men hvis man kan få samme behandling til så mye billigere vil jeg helst det. Hvilke produkter bruker de på deg når du er der? ← de bruker exuviance. det er en serie som er utviklet av samme folka som står bak MD Formulation. Det er en fruktsyreserie, men mens MD regnes som tilleggsprodukter trenger du ikke andre produkter når du bruker Exuviance. Jeg bruker ikke selv denne serien. Dyprensen der tar ca 1. time. Har ellers hørt veeeldig mye bra om Annes her inne på forumet (ikke vært der selv). Du får prøve det andre stedet også og se hva du liker best Men Duh blir jo nesten halve prisen, så hvis du blir like fornøyd der som jeg er så hadde iallefall jeg bytta sted Endret 3. september 2006 av LadyInRed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå