Gjest Nilla Skrevet 11. januar 2003 #1 Skrevet 11. januar 2003 Jeg er egentlig ikke så veldig glad i smykker og sånt, føler at det meste ikke passer min stil, liksom. Men nå har jeg funnet et smykke jeg kunne tenke meg, og som jeg tror ville passe kjempegodt til kjolen! Problemet er bare at jeg tror ikke det fins i Norge - har bare funnet det på en amerikansk internettside, og de kan ikke levere det til utlandet... Noen som har noen gode råd? Her er smykket: http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00...3292510-2780669
tuva77 Skrevet 11. januar 2003 #2 Skrevet 11. januar 2003 her er det et kjede som jeg synes ligner veldig på det du hadde sett på. http://shop.brollopsguiden.se under smycken ligger det smykket som likner ditt Lykke til
tuva77 Skrevet 11. januar 2003 #3 Skrevet 11. januar 2003 Noen som vet om noen linker til smykker, jeg får ikke bestemt meg om hva jeg skal ha, og da er det så greit å se på mye forskjellig, men... jeg finner ikke så mye om det :cry:
Gjest Nilla Skrevet 12. januar 2003 #4 Skrevet 12. januar 2003 Tusen takk Tuva - du er kjempesnill! :D Det ligna jo ganske mye, ja - men ikke helt... heh... dette var litt mere gull på - det jeg likte ekstra godt med det andre var at det var så 'rent' - fritt for 'juggel', om du skjønner hva jeg mener... Jeg skal ha en ganske enkel kjole, og er ikke den typiske pynta typen, så da vil jeg ha det enklest mulig... Men tusen tusen takk - jeg skal vurdere det meget seriøst :D Jeg har kikka litt på smykker på internett - man kan søke på f.eks. Wedding/bridal jewelry/necklace eller noe i den dur på internasjonale sider, så får man se mye. I Norge er det ikke så mye å finne da, men du kan jo kikke på hjemmesidene til noen gullsmeder, f.eks.? Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå