Lykkelig eks-frue Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Små barn, veeeeeldig store ører tydeligvis. Har hatt en flørt med en fyr en god stund nå, ikke annet enn flørting når vi treffes i det daglige. Ikke noe veldig påfallende for andre, men enkelte har jo sett det. Så i dag da vi gikk forbi ham sier poden: Mamma, er det han du synes er veldig kjekk?? Jeg håper og tror at han ikke hørte noe Jeg har sjelden vært så flau over noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 En fornøyelig historie dette, Lykkelig eks-frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. august 2006 En fornøyelig historie dette, Lykkelig eks-frue. ← Nå må jeg selv bare kvinne meg opp til å gjøre et fremstøt. For han er veldig kjekk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 Men hadde det ikke vært fint om han hørte det, Lykkelige? Barn kan brukes til sjekking vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2006 Men hadde det ikke vært fint om han hørte det, Lykkelige? Barn kan brukes til sjekking vettu ← Joda de kan kanskje det? Men tør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Det er klart du tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mari Skrevet 31. august 2006 #7 Del Skrevet 31. august 2006 Ja, de er morsomme de små Tør du å la vær ? Lykke til i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. august 2006 #8 Del Skrevet 31. august 2006 La henne tørre for deg! Det er der trikset ligger. Du kan jo ingenting for hva hun sier, ikke sant? Lykke til uansett, og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 31. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 31. august 2006 Ja jeg kan jo kanskje la dem gjøre det, har jo to som lar munnen gå i ett Får se over helga ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #10 Del Skrevet 31. august 2006 Det var da bare søtt. Om han hørte det, ble han nok veldig smigret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibi Skrevet 31. august 2006 #11 Del Skrevet 31. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 2. september 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 2. september 2006 Håper han ble smigret om han hørte det ja. Så får jeg se hva som skjer. Som jeg alltid sier, det er en mening med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tammy Delfina Skrevet 2. september 2006 #13 Del Skrevet 2. september 2006 Små barn, veeeeeldig store ører tydeligvis. Har hatt en flørt med en fyr en god stund nå, ikke annet enn flørting når vi treffes i det daglige. Ikke noe veldig påfallende for andre, men enkelte har jo sett det. Så i dag da vi gikk forbi ham sier poden: Mamma, er det han du synes er veldig kjekk?? Jeg håper og tror at han ikke hørte noe Jeg har sjelden vært så flau over noe. ← helt hærlig! Barn er sååå nydelige :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 4. september 2006 #14 Del Skrevet 4. september 2006 Morsom historie Nå har du lært at "små gryter har også ører" - men jeg synes helt klart du skal bruke dette til din fordel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 5. september 2006 #15 Del Skrevet 5. september 2006 Nå har du lært at "små gryter har også ører" - men jeg synes helt klart du skal bruke dette til din fordel ← Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 18. september 2006 #16 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg undres på om du har noe nytt å fortelle Lykkelig eks-frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. september 2006 #17 Del Skrevet 18. september 2006 Å så søtt! Noe framskritt? Litt nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2006 #18 Del Skrevet 18. september 2006 Det var jo bare søtt. Hvem vet, kanskje det blir fremgang i tingene pga dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå