Gå til innhold

Fikk lyst til å synke dypt ned i dag

Lykkelig eks-frue

Anbefalte innlegg

Små barn, veeeeeldig store ører tydeligvis. :sjenert:

Har hatt en flørt med en fyr en god stund nå, ikke annet enn flørting når vi treffes i det daglige. Ikke noe veldig påfallende for andre, men enkelte har jo sett det.

Så i dag da vi gikk forbi ham sier poden: Mamma, er det han du synes er veldig kjekk??

Jeg håper og tror at han ikke hørte noe :overrasket: Jeg har sjelden vært så flau over noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: En fornøyelig historie dette, Lykkelig eks-frue.

Nå må jeg selv bare kvinne meg opp til å gjøre et fremstøt. For han er veldig kjekk altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde det ikke vært fint om han hørte det, Lykkelige? Barn kan brukes til sjekking vettu ;)

Joda de kan kanskje det? Men tør jeg? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La henne tørre for deg! Det er der trikset ligger. Du kan jo ingenting for hva hun sier, ikke sant?

Lykke til uansett, og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan jo kanskje la dem gjøre det, har jo to som lar munnen gå i ett :ler: Får se over helga ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han ble smigret om han hørte det ja. Så får jeg se hva som skjer. Som jeg alltid sier, det er en mening med alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små barn, veeeeeldig store ører tydeligvis.  :sjenert:

Har hatt en flørt med en fyr en god stund nå, ikke annet enn flørting når vi treffes i det daglige. Ikke noe veldig påfallende for andre, men enkelte har jo sett det.

Så i dag da vi gikk forbi ham sier poden: Mamma, er det han du synes er veldig kjekk??

Jeg håper og tror at han ikke hørte noe  :overrasket:  Jeg har sjelden vært så flau over noe.

:ler::ler::ler: helt hærlig! Barn er sååå nydelige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Snart medlem*

Morsom historie :ler:

Nå har du lært at "små gryter har også ører" - men jeg synes helt klart du skal bruke dette til din fordel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...