Gå til innhold

strømpebånd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer om man må ha strømpebåd i blått???Vet at det er det som er tradisjonen,men har sett et som er i gull...og jeg likte det så godt! Hva synes dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selvfølgelig kan du ha strømpebånd i gull, velg akkurat det strømpebåndet du liker best. Hvis du er overtroisk tar du heller på/med deg noe annet blått, hvis ikke driter du i det.

Endret av ayrabeth
Skrevet

Tradisjonen er ikke blått strømpebånd - det er å ha NOE blått på deg eller med deg...(kan like gjerne være en blå lebepomade i vesken liksom ;) )

Something old

Something new

Something borrowed

and

Something blue

Tror det skal være for hell og lykke.....jeg vil prøve å få det til men det er mest for moro liksom :)

Skrevet

Jeg trodde ikke folk var så opptatt av den tradisjonen jeg.. Tror ikke jeg kommer til å gjøre noe nevneverdig forsøk på å gjennomføre den hvertfall.

Skrevet
Tradisjonen er ikke blått strømpebånd  - det er å ha NOE blått på deg eller med deg...(kan like gjerne være en blå lebepomade i vesken liksom ;) )

Something old

Something new

Something borrowed

and

Something blue

Tror det skal være for hell og lykke.....jeg vil prøve å få det til men det er mest for moro liksom :)

And a penny in your shoe...

(For rikdom)

Skrevet
And a penny in your shoe...

(For rikdom)

au! :ler:

jeg har sett et flott strømpebånd med blå sløyfe på lilly.dk som jeg skal bestille

Skrevet
au!  :ler:

jeg har sett et flott strømpebånd med blå sløyfe på lilly.dk som jeg skal bestille

Merket den faktisk ikke engang jeg... Hadde den under silikonsålen i den ene skoen.

(Mener det var en regel om hvilken sko også... :ler: )

Tror ikke på så mange slike "regler", men syntes alikevel det var litt morro å få dem med i bryllupet.

Hadde strømpebånd med navnene våre på, bestillt på ebay. Det ble kjempestilig.

(Men det morsomste var jo at det datt ned på ankelen min da vi ankom lokalet, og mannen måtte hjelpe til å trekke det opp igjen foran alle gjestene. :legrine::legrine::hoho::hoho: )

Skrevet

(Men det morsomste var jo at det datt ned på ankelen min da vi ankom lokalet, og mannen måtte hjelpe til å trekke det opp igjen foran alle gjestene. :legrine::legrine::hoho::hoho: )

Skrevet

Det er akkurat dette jeg er redd for skal skje. :ler: Derfor lurer jeg på om jeg bare dropper hele greia med strømpebånd. Ellers blir jeg sikkert å gå og dra den opp hele tida... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...