Gå til innhold

God lønn?

Gjest Sker

Anbefalte innlegg

Har tilbud om en jobb. (stilling spiler ikke rolle her nå)

Bruttolønn er 30.600 pr mnd. Den vil stige med 1000 kr etter tre mnd prøvetid.

Er det bra lønn?

Hvilke jobb har du med samme lønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30600 i mnd er drøyt 360000 i året. Men om det er bra? Tja, det kommer jo helt ann på om det er din første jobb elller om du har erfaring, hva slags type jobb det er, og hvor i landet det er snakk om.

Jeg er førstekonsulent i Staten og tjener det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer som de andre sier helt an på hva du jobber som.

Jeg har 340 000 (før årets lønnsoppgjør) som ingeniør. Jobbet i 5 år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som ingeniør i en liten kommune, har jobbet i 2 år, og har en lønn på kr 350 000,-

Det er helt greit lønn, ikke noe å skryte av akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30600 i mnd er drøyt 360000 i året. Men om det er bra? Tja, det kommer jo helt ann på om det er din første jobb elller om du har erfaring, hva slags type jobb det er, og hvor i landet det er snakk om.

Jeg er førstekonsulent i Staten og tjener det samme.

Ufaglært. jobber 4 uker på, så fire uker fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufaglært. jobber 4 uker på, så fire uker fri.

Regner med at du har dekket kost og losji de fire ukene du er på jobb? Jeg synes ikke det er så værst med tanke på at man ikke bruker særlig penger når man er på jobb (borsett fra event faste utgifter som husleie osv). Da har man på en måte dobbelt lønn den mnd man er hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du får samma lønn når du ikkje er på jobb? Altså dei fire vekene du har av? Som ufaglært? Kan du pliiiis fortelle meg kor eg skal søke, for med 6 års universitetsutdanning har eg ikkje så høg lønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har dekket kost og losji de fire ukene du er på jobb? Jeg synes ikke det er så værst med tanke på at man ikke bruker særlig penger når man er på jobb (borsett fra event faste utgifter som husleie osv). Da har man på en måte dobbelt lønn den mnd man er hjemme....

ja har kost og losji da jeg er på jobb, så en kan jo doble lønnen da......har samme lønn da jeg er hjemme på fri. Husk jeg har arbeidet inn de fire friukene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du får samma lønn når du ikkje er på jobb? Altså dei fire vekene du har av? Som ufaglært? Kan du pliiiis fortelle meg kor eg skal søke, for med 6 års universitetsutdanning har eg ikkje så høg lønn...

Som jeg har sagt i tidligere debatter. Ikke alltid utdannelse står i fohold til lønnen. På den annen side, så er min pensjonsalder ved fylte 60 og kansje din 67,men ingen klarer denne jobben til de er 60-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...