Gjest Ulva35 Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 En annen tråd her spør: Ville dere ha ligget med en dame for en million uansett hvordan hun ser ut. Snur spørsmålet: Jenter: Hadde du kunne hatt sex med en person for en stor sum penger? Isåfall hvor mye?
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Nei. Personen kan være så sexy og tiltrekkende h*n bare vil, jeg må ha minst glad-i-følelser for å hoppe til køys med noen! Ikke avholds, ikke billig
Gjest Ulva35 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 hmm, så hvis en supersexy mann hadde kommet og sagt: En million for en times deilig sex, så hadde du sagt nei Må ærlig innrømme at jeg hadde sagt klart JA
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Må ærlig innrømme at jeg hadde sagt klart NEI Jeg er så prippen når det kommer til ukjente folk
Lilith Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Nei, ikke uansett hvordan han så ut. Men så han ålreit ut og ikke hadde syke fantasier han ville leve ut, så kanskje ...
Gjest Ulva35 Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 All repekt for deg :bukke: Men en mill for noe du garantert ville hatt glede av. Men om du svarer helt ærlig så som sagt: All respekt for deg. Skal være ennå litt ærligere jeg: Må innrømme at han behøvde ikke vært så drittsexy for en time med sex, for en million. Ikke ekkel, men ikke guds gave til kvinner heller.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Spør om jeg ville ha tatt bestekompis for 1 mill, eller tilogmed bestevenninner; Samtidig! Da svarer jeg ja, hoho! Førstnevnte hadde jeg tatt gratis
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Som singel hadde jeg sagt ja under følgende forutsetninger; Begge bruker prevensjon, sjekk for sykdommer, og blir jeg gravid og/eller syk så har han forpliktet seg til å betale barnebidrag, og/eller behandling for sykdom. Prisen hadde variert alt etter hvor godt jeg like mannen i utgangspunktet. En jeg hadde synes var ok å havnet til sengs med om jeg hadde drevet på med ONS, kanskje 50.000? Men for noen som var såpass jævlig enten fysisk eller psykisk at det hadde blitt like ok som å svømme i kloakk hadde prisen blitt tilsvarende. Vil tro fra et sted mellom 1 til 10 millioner.
Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 uf nei..tror jeg hadde hatt litt problemer med å fortelle hvorfor jeg plutselig hadde hatt 1 mill på konto...
Morea Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 ja, jeg kunne nok gjort det. For et halvår sida, da jeg var singel. Hvis bare noen kan fortelle meg hva jeg skriver i "større pengegavefeltet" i selvangivelsen. Billig er jo en sak, men snyte på skatten??! Man har da moral!
Gjest Luci Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde ligget med det meste for en mill. (Da hadde jeg ikke hatt problemer med å innrømme hvor jeg hadde fått pengene fra heller.) Hvis han hadde brukt kondom da, for jeg ville ikke blitt gravid for en mill.. Hadde ligget med en for mindre enn det og, men da burde jeg helst være tilltrukket av fyren. Tenker til vanlig at jeg ikke hadde ligget med noen jeg ikke var glad i, men en viss sum hadde nok fått meg til å bryte det prinsippet. Jada, jeg er en moralsk forkvaklet person.. Må bare legge til at denne tankegangen gjelder for et ligg.. Hadde aldri kunne innlede et forhold med en person kun for pengenes skyld.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #13 Skrevet 31. august 2006 hadde jeg ikke vert i forhold og han hadde vert fin å se på og jeg hadde blitt tilbudt en mill kroner så SELVFØLGELIG hadde jeg gjort det. i forhold derimot? nei. en mill er ikke så mye penger..
Gjest Ulva35 Skrevet 31. august 2006 #14 Skrevet 31. august 2006 Nei en mill er kanskje ikke så mye penger. Men nok Spurte egentlig hvor mye dere ville ha gjort det for. Og til dere som sier: Hvis jeg var singel. Hva om deres kjære synes det var ok da? Hvis dere levde i et såkalt åpent forhold. Sex og kjærlighet kan være to forskjellige ting. Et ligg og så masse penger.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #15 Skrevet 31. august 2006 Jeg var gjest kl 16:28 For min del hadde det ikke samboerens godkjennelse hjulpet. Vi har samlet sett god økonomi, og trenger faktisk ikke mer penger enn det vi har i dag.
K.A. Skrevet 31. august 2006 #16 Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde ligget med det meste for en mill. (Da hadde jeg ikke hatt problemer med å innrømme hvor jeg hadde fått pengene fra heller.)← Ja, det er sant. "Jeg er så heit at noen betalte meg en million bare for å ligge med meg," liksom. Tror neppe jeg ville hatt problem med å innrømme det, heller. Men nå er ikke jeg jente, da.
Gjest Ulva35 Skrevet 31. august 2006 #17 Skrevet 31. august 2006 Ja, det er sant. "Jeg er så heit at noen betalte meg en million bare for å ligge med meg," liksom. Tror neppe jeg ville hatt problem med å innrømme det, heller. Men nå er ikke jeg jente, da. ← Er så enig med deg. Og jeg er kvinne
Lilith Skrevet 31. august 2006 #18 Skrevet 31. august 2006 (endret) All repekt for deg :bukke: Men en mill for noe du garantert ville hatt glede av. Men om du svarer helt ærlig så som sagt: All respekt for deg. Skal være ennå litt ærligere jeg: Må innrømme at han behøvde ikke vært så drittsexy for en time med sex, for en million. Ikke ekkel, men ikke guds gave til kvinner heller. ← Var den til meg? I så fall tror jeg du har misforstått meg. Spm var vel om man ville ligget med en fyr uansett hvordan han så ut. Og det ville jeg ikke. Hvis jeg syntes karen var direkte frastøtende tror jeg jeg ville kviet meg, selv for en mill. Men om han så normal ut og ikke ville tvinge meg til å gjøre perverse ting, så joda - absolutt! Endret 31. august 2006 av Lilith
Gjest Norwegian Blue Skrevet 31. august 2006 #19 Skrevet 31. august 2006 Nei. Det blir prostitusjon og feil og æsj.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #20 Skrevet 31. august 2006 ja hadde jeg vært singel kunne jeg gjort det. Men ikke nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå