Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en omslagskjole i dag, men hva kan jeg ha under? Dongeribukse? tights?

Må i alle fall ha en singlet, ellers blir den litt for dristig til daglig bruk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her, selv om jeg forsåvidt har funnet noen muligheter. På bena bruker jeg capribukser, dongeribukser, eller som idag: ingenting, det er varmt. Oventil som regel singlet.

Men det jeg lurer på, er: Hva bruker man over når det er kaldt? Kåpe er litt heftig enda.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er fint med jeans under om kjolen ikke er for lang. Er den for lang (under knærne) kan det lett se litt bomsete ut. Ser det er mange som bruker tights under og det er helt greit det. Du kan jo også bruke vanlige strømpebukser til.

Over kan man bruke en cardigan istedenfor jakke.

Endret av Blanca
Skrevet

Takk, for svar. da satser jeg på å bruke den både med og uten bukse :)

Skrevet

Jeans ja, eller tights hvis du liker tights.

Eller... ingenting. :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har brukt min kun som kjole, med strømper eller tynn strømpebukse under. Men har også sett flere med jeans under.

Skrevet

Jeg har en som jeg bruker en svart penbukse under.

Skrevet

Jeg ville også si tights.. Siden den ikke har noen "bulker" slik jeans og slikt har så kkan det jo hende det blir finere :)

Skrevet

Litt vanskelig å svare når man ikke vet hvordan den ser ut. Men jeg tenker kanskje tights og et par flate sko? Og med noen omslagskjoler kan det se veldig stilig ut med en høyhalset genser under. Kjekt nå som det begynner å bli kjølig ;)

Skrevet

Sorte pene bukser er alltid pent under, gjerne med smale ben.

Skrevet

Jeg har noen omslagskjoler kjøpt til høst/vinterbruk og jeg skal bruke singlet og tights eller strømpebukse under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...