Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal formulere meg her, men jeg håper dere kan hjelpe meg litt. Saken er at det er en person i svigerfamilien jeg har store problemer med å holde ut. Jeg får vel understreke at resten er hyggelige. Det største probemet er vel at denne personen ikke kan la to temaer ligge når vi møtes. Det er sårende for meg å høre det bli kvernet rundt på dette når vi (må) møtes. Å kutte kontakten er ikke aktuelt, av hensyn til mannen burde vi vel heller ha mer kontakt, men det klarer jeg ikke. Jeg har fundert en del på hvordan vi kan løse dette. Er det fryktelig uhøflig av meg å stille som krav at denne personen må la være å nevne disse to evnene når vi møtes og eventuelt kreve at vi bryter opp om personen likevel tar opp temaet? Bare still spørsmål om dette var vanskelig å forstå, jeg har bare forsøkt å ikke være for detaljert.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Kan ikke han ha kontakt med han/henne uten at du er der?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg har fundert en del på hvordan vi kan løse dette. Er det fryktelig uhøflig av meg å stille som krav at denne personen må la være å nevne disse to evnene når vi møtes og eventuelt kreve at vi bryter opp om personen likevel tar opp temaet? ← Jeg synes du har funnet en fin løsning her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå