Gjest Taxi Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Bor på Lørenskog og leter etter en bra dyrlege. kan godt kjøre et stykke så lenge dyrlegen er bra!
Gjest Taxi Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 vurderer Næverdahl ved Skedsmo dyreklinikk jeg
Gjest baby-E Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 vurderer Næverdahl ved Skedsmo dyreklinikk jeg ← Der er de kjempe flinke! Anbefaler de på det sterkeste!
Gjest Fantus Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 vurderer Næverdahl ved Skedsmo dyreklinikk jeg ← De er flinke, ja. Eller så er det ikke så lang tur til Groruddalen dyreklinikk på Stovner. Her er de flinke og ikke av de dyreste klinikkene heller.
Leo Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 vurderer Næverdahl ved Skedsmo dyreklinikk jeg ← Tiltredes! Har brukt dem i mange år og er kjempefornøyd! Næverdal er dessuten både dyktig og hyggelig!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Jeg er fornøyd med smådyrsklinikken, ved brua mellom Lillestrøm og Sagdalen. Ellers har jeg hørt bra om den som ligger bak Metrosenteret, øverst i parkeringshuset.
Gjest Taxi Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Takk for tips alle sammen!! jeg har bestilt time på skedsmo nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå