Gå til innhold

Hvorfor kan han aldri gi under sex?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med samboer'n en stund nå, sju år til sammen. Mulig dette har vært sånn hele veien, men det er først de siste to-tre årene jeg har tenkt over det og latt det plage meg.

Saken er den at han for det første ikke er særlig glad i forspill. Stryke meg på kroppen i et halvt minutt, røre fingrene rundt i vagina i ett minutt, og deretter inn me'n. Han har overhodet ingen forståelse for at jeg vil ha mer forspill. Dette kunne jeg forsåvidt levd med, men problemet er at han aldri vil gi ellers heller. Dersom jeg en sjelden gang er sliten og sier jeg ikke orker ha sex, men at det kunne vært fantastisk dersom han kunne bare kjæle og kose med meg isteden el.l., får jeg bare et surt tryne og en kommentar a la "Men hva med meg da, skal jeg bare ligge her med stiv kuk og ikke få noe!?". Og da må det nevnes at jeg ganske ofte koser med han, gir han BJ el.l. dersom jeg selv ikke føler for å ha sex, eller f.eks. har mensen. I alle fall gjorde jeg det før, men nå er jeg så frustrert at jeg ikke orker det så ofte lengre. Har liten sexlyst også som følge av dette, så vi hopper ikke akkurat i halmen hver kveld.

Jeg blir så frustrert over at han er så egoistisk når det gjelder dette. Vi har det nok ikke helt topp på alle andre plan heller, og tenker mer og mer at dette gidder jeg ikke lengre. Noen som har noen innspill å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hadde jeg ikke orka. Hvis du har tatt det opp med han og han ikke responderer, så sier det seg vel selv.. for en ego.

Gi han et ultimatum da, og se hva som skjer. At du ikke orker mer hvis det skal være sånn.

Skrevet

temmelig likt som jeg har det...!! nytter ikke si noe, vil ikke høre... :forvirret:

har desverre ikke noen tips til deg for trenger tips selv... :)

Skrevet

Du sier selv at dere ikke har det topp på andre plan også. Tenk etter hvordan du egentlig vil ha det i livet. Er det slik som nå? Hvis dere ikke har barn, og han ikke er villig til å høre litt på hva du ber om, så bryt forholdet!

Så lenge du er sammen med han sperrer du for muligheten for å treffe en annen mann som du kan ha det fint sammen med. Du risikerer selvsagt å forbli singel, men mulighetene er i alle fall mange fler dersom du avslutter forholdet ditt. Og å være singel i en periode kan være ganske bra det også. Du rekker å finne deg selv igjen etter å bare ha gitt og gitt i et ensidig forhold.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

K-o-m-m-u-n-i-k-a-s-j-o-n!

Fortell ham hva du liker, ønsker og trenger!

Utfordre ham på å si noe om hva han setter pris på.

Kanskje dere kan enes om et opplegg som gir begge gevinst?

Det blir litt sånn høna eller egget, funker ikke sexlivet er muligheten stor for at andre ting i samlivet skurrer og vice versa. Lykke til :klem:

Skrevet

Jeg ville ikke ha vært sammen med en slik mann. Verdens beste kommunikasjon kan ikke endre folks væremåte og innsnevrede syn...

Rystende hvor egoistiske enkelte kan bli :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...