Gjest frustrert Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 jeg blir så sint på megselv!! etter at eksen min dumpet meg hardt og brutalt for over et år siden, så har jeg enda ikke klart å legge han helt bak meg.. han er den eneste som har sittet i meg så lenge etterpå, og selv om vi ikke var sammen lange stunda, så var det et eller annet der... han sa han elsket meg, men det hindret han ikke i å dumpe meg.. og jeg satt tilbake helt paff, skjønte ikke hva som skjedde.. har hatt bittelitt kontakt med han etterpå, ei mld her og der... og han har tatt kontakt et par ganger på msn, for å småsnakke litt.. han møtte venninna mi på byen for ei stund siden og, og hadde sagt til henne at han elsket meg, og at det vi hadde var spesielt, men at han derfor ikke kunne være sammen med meg (?) eller noe i den duren.. Jeg traff kameraten hans på byen og for ikek så lenge siden, og plumpet ut med alt til han. han mente at jeg måtte prøve å se det fra x sin side, for det var visst en del jeg hadde gjort galt (akkurat det provoserte meg, for han gjorde da såvisst ikke ting riktig han heller ) og videre sa han at jeg måtte ta kontakt med x i edru tilstand heller, og snakke da.. så var det her om dagen, da jeg trodde jeg så x kjøre forbi meg.. sendte mld for å høre om han var i den trakten, men det var han ikke... men jeg behøvde ikke få panikk, for han var fremdeles ikke farlig, sa han.. da skrev jeg som sant var, at , nei, jeg vet jo det, men jeg er ikke helt kommet over deg, derfor jeg ble stressa. svar: "å, sånn og forstå" (typisk han når han blir overrasket) så tenkte jeg ikke mer på det egentlig, inntil i dagmorges... våknet til ei mld der det stod: Så jeg skal ut i morra en tur, hvis du ville si hei og ta en øl og greier" jadda.. så morsomt at. og jeg går ikke, nei. for jeg har ikke mulighet denne helga, ellers hadde jeg nok gjort det jeg hater megselv for at jeg er så svak! for jeg kunne ikke blitt sammen med han igjen, for han er for ustabil og spesiell... huff. kan noen sl¨å meg i hodet?
Scarlett Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Her!! Og et til meg selv og!! For min del har det bare gått to måneder siden "min hemmelige elsker" dumpa meg, og jeg gjør ikke annet enn å gå rundt å Aargh den dusten som sa alle de tingene som han sa, og alle de tingene han gjorde, og jeg var bare sååå på knærne, og så POfF vil han ikke ha meg likevel. Vi som er så bra damer, at vi roter oss bort i sånt! Og ikke klarer å glemme dem heller!?
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Samme her, har kommet over han kjærlighetsmessig, men har fortsatt lyst på han Begge vil ha hverandre til sengs men ingen tør nå, siden vi har drevet på halvannet år allerede og prøver å slutte!
Gjest Tibz Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Ikke hat deg selv, følelsene for x`en går ikke fortere over av den grunnen... Jeg kommer ikke til å slå deg hardt i hodet! Jeg gir deg heller en ! Kompisen til x`en har sikkert et poeng i at dere burde prate sammen når dere er edrue. Anyway, så ønsker jeg deg lykke til! :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 takk for støtte er så himla frustrerende!! er sikker på at han kunne fått meg til å krype om han ville og samtidig, så vet jeg så inderlig godt at vi overhodet aldri ville klart et stabilt forhold, så hvorfor dveler jeg så ved han!!! ARG
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Gjør som meg - tøm og røm (eller bli litt etterpå til en kopp kaffe. Og dessert)
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 hmmm... fikk drøssevis av mld fra han i forgårs.. han var på fylla, og var riktig så glad i å sende sms til meg!! men synes det er veldig rart at han bare skriver mld når han drikker (ok, det er første gang det har skjedd etter bruddet, men...) han er så utrolig sær av seg.... Dusten! han er sikkert bare ute etter et siste ligg eller noe, siden han blir kåt i fylla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå