Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg mottar til stadighet morsomme linker på mail.

Når jeg skal videresende den til mine venner har jeg pleid å:

merke linken

kopier

lim inn (i ny mail)

Men da fungerer den ikke! :forvirret:

Den eneste måten å få brukt den på er å høyreklikke på den og da står det nederst i boksen "gå til:http://www********com"

Hva gjør jeg feil?

Skrevet

Hvorfor videresender du ikke mailen akkurt som den står? Da pleier det å gå veldig greit.

Skrevet

Dette er kanskje ett dumt svar men begynner linken med: www. ??

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jepp. Adressen begynner med www...

Men det er akkurat som om hyperkoblingen forsvinner i det jeg paster den inn!

WHY!!!!!

Ang: å videresende.

Jeg liker å sende min egen mail til de jeg kjenner, ikke ørti videresendinger med beskjeder fra andre på...om dere skjønner.

Derfor lagrer jeg som regel videosnutten o.l og legger det med på min mail som vedlegg.

dette funker imidlertid dårlig på internettadresser....og nå lurer jeg på hva jeg gjør feil!

Skrevet

Det skjønner jeg... Pleier ofte bare å fjerne det jeg da... (Blir ganske oppgitt over enkelte mailer jeg får tilsendt hvor hele historikken tilbake er med...)

Men kan du ikke prøve å åpne linken. Ta ctrl+c av linken som kommer i adresselinja og lime den direkte inn i mailen din?

Lover ingenting, men kanskje det fungerer bedre..

Skrevet
Det skjønner jeg... Pleier ofte bare å fjerne det jeg da... (Blir ganske oppgitt over enkelte mailer jeg får tilsendt hvor hele historikken tilbake er med...)

Men kan du ikke prøve å åpne linken. Ta ctrl+c av linken som kommer i adresselinja og lime den direkte inn i mailen din?

Lover ingenting, men kanskje det fungerer bedre..

Takk...

skal prøve det neste gang...

Skrevet

Det er jo bare å trykke videresend og så slette alt du ikke vil videresende.

Jeg sletter da både i innhold og overskrift slik at det bl.a. ikke står VS/FW før overskriften. Da ser det jo ut som om mailen kun er fra meg.

Skrevet

Kan det være at mailen er sendt i html-format og dermed viser en annen link enn den som faktisk brukes? I såfall: Høyreklikk på linken og velg kopier link. Lim denne inn i nye mailen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...