Gå til innhold

Kattungen

Gjest Pusemamma

Anbefalte innlegg

Gjest Pusemamma
Skrevet

Hjelpe meg. Den lille pusen jeg fikk i helga er en skikkelig energibunt. På en uke har hun ødelagt mer enn den andre katten har gjort på 3 år! :overrasket: I dag fant jeg en fin pynteting i knas på gulvet :grine: De to jentene flakse sånn rundt i huset at jeg må vokte mine steg. Da jeg kom hjem i går hadde store pus knaska på lauvet til gulerøttene som lå på benken med det resultat at hele gulvet fløt. Dagen før hadde jeg gjort rent men i går så det ut som en tornado hadde feid over leiligheten min :sexy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var da leit :sjarmor: Lurer på hva du kan gjøre for å få kattungen til å roe seg litt ned :hoppe: Kanskje foreta litt mer organisert leking med den :klovn: Kaste ting bortover gulvet og herje litt med den på steder hvor den ikke kan falle i skade for å ødelegge noe :sur: Da vil den trolig bli sliten og orker ikke fare med (så mange) rampestreker når du ikke er i nærheten. :danse:

Skrevet

Får pusen tunfisk som godteri? Vår pus ble nemlig hyper og tullete av det, så det har vi sluttet med. Og etterpå roet han seg veldig.

Selv lekte vi mye med ham, slik at han var aktivisert og ble litt sliten. Dette gjør at pusen ikke får så stort behov for å gå løs på andre tig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...