Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #21 Del Skrevet 11. januar 2003 Slettet! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 11. januar 2003 #22 Del Skrevet 11. januar 2003 Innlegget er slettet da det beveget seg langt utover det aktuelle temaet i denne tråden. Hold dere til tema og hold dere for god til trakassering. Kvinneguidens regler finnes her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #23 Del Skrevet 11. januar 2003 Slettet! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #24 Del Skrevet 11. januar 2003 Milla, jeg støtter deg 100%! Lisa-Beth Deler av innlegget er slettet, da dette henviste til et innlegg som er slettet og som ikke omhandlet det opprinnelige temaet. Orakel - moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 11. januar 2003 #25 Del Skrevet 11. januar 2003 Vel. Milla har rett. Men....det har altså de som sier at det ikke er ALLE menn som er slik Da jeg var sosialkurator, var det slik at det ofte ble meg som fikk de oppbankede kvinnene. Dette skjedde svært ofte på fredags formiddag...da satt de skjelvende ute på venterommet. Jeg har personlig sendt russerdamer til krisesenter, samt at jeg har hatt den store personlige tilfredsstillelse av å være utsøkt kort og effektiv langs de mandater jeg hadde som sosialkurator med ektemennene som i etterkant kom til mitt kontor fordi de visste via omveier at jeg hadde vært sosialkurator. Å gode himmel det var fabelaktig. Man skal jo være høflig og korrekt som kurator, men heldigvis er det slik at man ikke er betalt for å godta dritt, og således fikk jeg anledning, med avdelingsleders velsignelse og håndfast besluttsomhet geleidet slike menn ut av mitt kontor, og overrakt dem mine ganske uoffisielle pålegg om å kort og godt dra til helvete. Riktig deilig var det (det var slik at jeg etterpå måtte ut på trappen i bakgården og nesten danse krigsdans etter "Yess!! Yesss!! Yess!!"-rytme ), og...det tilfellet jeg tenker på når jeg skriver dette var veldig graverende. Dog fikk jeg også se.......et norsk-russisk ektepar som var så forelsket at de holdt på å krype inn i hverandre. Dette var en postordrebrud...eller en dame som hadde tegnet seg opp i et "Russiske kvinner som vil ha vestlige menn"-byrå. Jeg kan godt forstå at de tegner seg opp i slike byrå. De har et genuint håp om et bedre liv. Noen av dem er uheldige, og havner i klørne på slike femtentrinns drittsekker som vi alle hører om. Mens andre......de treffer lykken. De treffer en god mann. De treffer en som de blir ekte forelsket i, og som behandler dem bra. Men....desverre er det slik at det altfor ofte er den drittsekken de treffer. Den drittsekken som beklèr alle de fordommer, som gjør at vi til et visst monn stempler de lykkelige tilfellene som......"Å ja. nettopp ja! Akkurat" Så-----du har rett, Milla. Veldig rett. Men.....ikke alltid. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #26 Del Skrevet 11. januar 2003 Slettet! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. januar 2003 #27 Del Skrevet 11. januar 2003 Generaliseringer hører til på "Generaliseringer".. Ellers er det ikke noe i veien med temaet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå