Gå til innhold

Hvilke butikker har best utvalg i sengetøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Nectarin
Skrevet

Jeg har kjøpt dobbeltdyne (størrelse 200x220 cm), men har ennå ikke fått tatt den i bruk ettersom jeg ikke har funnet noen sengesett i den størrelsen som jeg liker. Foreløbig har jeg bare fått sjekket ut Princess og Hemtex, men jeg håper på tips om butikker i Oslo-området som fører bra utvalg i sengetøy. :)

Skrevet (endret)

Hansen og Dysvik i Pilestredet (ved Tinghuset) har godt utvalg, det samme gjelder Fru Lyng som ligger rett ved siden av.

Endret av itla
Skrevet

Ikea sine er litt for store til den typen , de er nemlig 220x240..

Kid, Sparkjøp og Princess har mye fint =)

Skrevet

Interiørland har mye fint sengetøy.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Jeg synes det er få steder i Norge med bra utvalg i sengetøy. Men sjekk på Ellos og Josefsons Josefine.. De har bra utvalg i ensfarga laken, dynetrekk og putevar.

Skrevet

Tar ikke lange tiden å sy inn da!

Skrevet

Ja, men 10 centimeter i hver ende merker man faktisk ikke. Vi har sengetøy både fra Ikea og fra andre kjeder, og vi merker INGEN forskjell på størrelsen.

Skrevet

Linenfactory, tror det ligger i Nedre Slottsgate.

Skrevet
Tar ikke lange tiden å sy inn da!

For noen så.... :sur: Symaskiner og jeg er ikke venner...

• 1 år senere...
Gjest Rigmor hals
Skrevet

Jeg ble overrasket. Har ikke vært der før. Linen i Øvre slottsgate 18 i Oslo har supert sengetøy til utrolig god pris

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

mulig jeg kupper tråden her nå...litt usikker på slikt jeg

noen som vet andre steder en IKEA som selger dynetrekk til dobbeltdyner på str 220x240 cm....elsker den store dyna,kunne ikke vært foruten en cm, men skulle ønske det var litt større utvalg i trekk å velge blandt.

Gjest _Z00L_
Skrevet

JYSK har Norges beste utvalg i dyner og puter, regner med de har endel sengetøy også. Kjøpte ett fra Høie til min dobbeldyne på JYSK.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt dobbeltdyne (størrelse 200x220 cm), men har ennå ikke fått tatt den i bruk ettersom jeg ikke har funnet noen sengesett i den størrelsen som jeg liker. Foreløbig har jeg bare fått sjekket ut Princess og Hemtex, men jeg håper på tips om butikker i Oslo-området som fører bra utvalg i sengetøy. :)

Jeg importerer sengetøy.

Det er 200x220 laken 250x250 og putetrekk 50x70+5 og 80x80+5.Jeg syntes det var flott med en stor pute bak den 50x70,men man må lage seg en pute som har mål på 80x80.

Jeg vet ikea har 70x70,men er nok litt for liten om det skal bli pent.

Sengetøyet jeg har koster fra 900-1500.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...