Gjest Taxi Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hvor handler man?? :klø: Ble plutselig helt hjelpeløs jeg
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Tja, man kan jo fremdeles handle på Lookfantastic da. Nei, ellers er det vel HQ Hair dersom de er i business ennå. Ebay er jo, som alltid, et glimrende sted for det meste. I tillegg så jeg noen nevnte et annet sted ala Lookfantastic hvor det virket ekstremt billig, men jeg har aldri prøvd det selv. Var det alternative beauty eller noe i den duren, mon tro...?
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Du kan fortsatt handle der, men må betale moms for hvis det koster over kr 200
Gjest Taxi Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 ok, men hvis jeg bestiller en pakke fra LF nå, hva kan jeg forvente? At pakken uansett blir stoppet i tollen, og at det tar mange uker før jeg får den?
Gjest Elfrida Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Akkurat nå kan det nok gå litt treigt. Jeg ville nok ha venta en 3-4 uker i hvert fall. Men LF er jo fremdeles billig, og de har mye som koster under 200,-. Man får bare finne seg i å betale litt ekstra i porto, eller bestille stort og ta momsen og gebyrene.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 noen varer er halparten av LF hos alternative-beauty.com. Tar litt tid men vet ikke hvem sin feil det var. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå