Gå til innhold

Den kåpen hos HM med stoore knapper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg har nettopp bestilt den i svart, men så fikk jeg litt betenkeligheter. Er det noen som har den, og kan fortelle meg om den tiltrekker seg mye smuss? Er alle ullkåpene hos hm samme kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres interessant ut. Har du link?

Jeg har en ullkåpe fra HM som jeg kjøpte for et par år siden. Den tiltrekker seg iallefall ALT, men jeg vet ikke om det skyldes dårlig kvalitet eller om det er ullklær som rett og slett bare er slik.

Skrevet

den er kjempe fin, men jeg syns ikke den satt noe fint bak da jeg prøvde den...

Skrevet

Jeg bestilte den i rødt, men prøvde den i butikken i går, og er litt usikker på om jeg synes den er noe fin...

Skrevet

Jeg prøvde den i butikk igår, og på meg satt den ikke fint. Den var stor på feil sted liksom... Modellen på sidene til HM ser jo så flott ut med den, men jeg så bare stor ut. :forvirret:

Skrevet
Jeg prøvde den i butikk igår, og på meg satt den ikke fint. Den var stor på feil sted liksom... Modellen på sidene til HM ser jo så flott ut med den, men jeg så bare stor ut. :forvirret:

Så den er ikke noe særlig figursydd altså?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

sitter som et skudd på meg, er dritfornøyd!

på jakt etter "jakkeversonen" , men det ser dårlig ut! den er det bilde av på side 25 i nye Costume-bladet. den er lik men blålilla.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne selv, men på ei venninne av meg funket den som forstørrelsesglass. :overrasket:

For øvrig synes jeg alle klær tiltrekker seg smuss, men det kan ha noe å gjøre med at jeg har tre katter og en medfødt aversjon mot støvsugeren.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg bestilte den i rødt, men prøvde den i butikken i går, og er litt usikker på om jeg synes den er noe fin...

De har den på H&M i byen, bare å prøve den der.

Har prøvd den og den er veldig stor i størrelsen. 34 passet best rundt livet på meg, men ble for kort i ryggen. Ellers er den fin, men veldig tynn.

Gjest Gjest_fiona_*
Skrevet

Jeg også.

Beltet bak var altfor langt, og knappene foran gjorde at den stod ut i mageregionen. Ikke flatterende.

Den er forresten veldig stor i størrelsen. Jeg svømte i 36

Skrevet
De har den på H&M i byen, bare å prøve den der.

Har prøvd den og den er veldig stor i størrelsen. 34 passet best rundt livet på meg, men ble for kort i ryggen. Ellers er den fin, men veldig tynn.

Jeg bestilte først, så så jeg den i butikken, og prøvde. :sjenert: Jeg prøvde 34, og den var ganske stor, selv om jeg ofte har problemer med at 34 er litt trangt over skuldrene (mens 36 er altfor stort ellers). Får se om jeg sender den tilbake, og heller kjøper en annen. Lurer på om Benetton har fått inn noen OK jakker til spiselige priser?

Skrevet

Ok, etter denne tråden skal jeg ikke bestille den slik jeg hadde tenkt.

Skrevet

Prøvde også denne i butikken og syns den var gigantisk i størrelsen! Følte meg som eit telt i den, den ser veldig fin ut på modellen men den passa ikkje meg.

Skrevet

Jeg synes trykknappene var litt teite. Kan jo ikke gå med jakka åpen

Skrevet

Hadde veldig lyst på den røde, men den var ikke noe fin på: den er ikke figursydd i det hele tatt, mer sekkefasong. Den står ut bak (jeg har faktisk midje det kan være greit å markere), og synes det så rart ut at det ikke var en synlig knapp på den nederste trykkknappen.

Hvis den kommer på tilbud kjøper jeg den muligens og syr den om. Men betaler ikke fullpris for noe jeg må legge så mye arbeid i. :forvirret:

Skrevet

Den kjøpte jeg meg nettopp i marineblå på H&M, er helt fantastisk fornøyd! Kåpa er bare helt herlig! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg synes trykknappene var litt teite. Kan jo ikke gå med jakka åpen

Helt enig. Ellers var den veldig fin forfra når den var lukket, men bak så den bare rar ut.

Skrevet
Helt enig. Ellers var den veldig fin forfra når den var lukket, men bak så den bare rar ut.

Synes ikke jeg, ikke når jeg klippet bort trådene som holdt "bakflippene" sammen (disse skal tas bort).

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...