Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Skjønner ikke hva han driver med om dagen... Han maser hele tida... Er bare fornøyd når vi går tur, da drar han og er kjempeivrig. Han kan virke sliten når vi kommer tilbake, så går det 5 min så piper han igjen. Han blir helt vill når vi kommer hjem, så begynner han å mase. Han er en gammel mann, men er kjempeivrig om dagen... Når vi slipper han ut i hagen har han pleid å ligge under en busk og slappe av. Nå tusler han rundt, bjeffer en del mer enn vanlig og så kommer han igjen og piper... Noen som vet hva dette kan være? Det er ikke så lenge siden vi flyttet, men det har virket som han roet seg helt til nå siste uka. Forrige helg vekte han meg kvart på 7 med småbjeffing og piping. Tror han er litt ensom siden han ikke tør å gå trappa opp til soverommet vårt, men han har da aldri oppført seg sånn før... Trenger noen tips før både jeg og min kjære blir gærne...
Mora di Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 (endret) Jeg synes rett og slett at det høres ut som om det er en eller flere tisper i nærheten av deg, som har løpetid. Endret 31. august 2006 av Mora di
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Har tenkt på det vi også, men han er 14 år og virker lite interessert i sånt lenger... Vi hadde faktisk besøk av en tispe med løpetid i fjor (riktignok en ung tispe, hadde sin første løpetid...) Men han ga fullstendig blaffen, mens hun omtrent jokka på han... Men er vel den eneste fornuftige forklaringen, kanskje han har våknet litt på den fronten igjen...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Kanskje han ser syner? Kanskje hører han dårig og er redd? En sjekk hos veterinær er kanskje på sin plass?
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Kanskje han ser syner? Kanskje hører han dårig og er redd? En sjekk hos veterinær er kanskje på sin plass? ← Han er ferdig med det nå, så var nok bare noe løpetid i nærheten... Stakkar, sov kjempelenge på søndag... Tror han var sliten etter alt maset sitt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå