Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #1 Del Skrevet 11. januar 2003 Vet at dette er er veldig rart spørsmål, men spør nå allikevel; Går det an å fettsuge de nedre deler? Tenker da på fettet som ligger oppå venusberget. Er så lei av at alle komenterer at det stikker så jæv** ut... Det er ikke så veldig pent heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 11. januar 2003 #2 Del Skrevet 11. januar 2003 Det har jeg aldri hørt om i min praksis hos gynekolog eller sykehusansatt, men jeg anbefaler deg å snakke med din gynekolog hvis dette er så plagsomt som du sier. Er dette et forstyrrende element, er det viktig å prøve å få så mye informasjon som mulig i allefall. Kanskje gynekologen din henviser deg til en plastikkirurgisk poliklinikk til vurdering hvis dette kan gjøres ? Men som sagt ,- jeg VET ikke. Har du ikke en fast gynekolog, ring en og bestill time. Husk henvisning fra fastlegen din (nesten alle private gynekologer krever henvisning) Lykke til :D Klem, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #3 Del Skrevet 11. januar 2003 Takk for svar! Huff, nei, det blir for pinlig å snakke om. De vil nok bare se rart på meg og tenke at jeg er dum som henger meg opp i sånne ting. Men det er klart at det forsturrer meg både med valg av klær (liker egentlig tettsittende klær), og seksuallivet mitt. Den siste partneren synes det så så rart ut. Jeg så ikke ut som andre jenter, sa han. Og da følte jeg at jeg liksom var styggere enn de andre. Og det er ikke særlig godt å føle. Så jeg blir sint på musa for å si det litt humoristisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. januar 2003 #4 Del Skrevet 12. januar 2003 Uff, håper du vil komme over den kneika. Leger er faktisk til for å hjelpe oss med våre små og store problemer. Pinlige ting hanskes leger med hver bidige dag, og jeg tror ikke ditt problem får dem til å rødme asså De har overhodet ikke noen grunn til å synes du er dum. Ingen spørsmål er for dumme og intet problem bør forbigås. Tenk litt på det da ihvertfall Føler med deg og håper du vil få det bedre! Lykke til igjen :D Klæmz, Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelia Skrevet 13. januar 2003 #5 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! Jeg har hørt at det går an å fettsuge det ja. Ville hørt eller sjekket litt med klinikker for plastikk kirurgi. Tror det er de som gjør slikt. Jeg har ihvertfall hørt om det, men vet ikke om det gjøres her i Norge. Du kan jo høre med legen, men jeg synes også de har en tendens til å se rart på en og si sånt som at det ikke er noe å bry seg med osv. Håper du finner ut av det. Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2003 #6 Del Skrevet 14. januar 2003 Det er jo ikke deg det er noe feil med, heller partneren din! Alle mennesker ser forskjellige ut, og å kommentere eller slenge dritt om formen på musa er jo bare tragisk! Skikkelig low spør du meg. Stakkars deg! Men selvfølgelig, dersom du er virkelig plaget av det så burde du kanskje gå til legen og snakke om det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå