Gjest *frustrert* Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Vi har vært sammen i snart 3 år. Den første tida kunne vi ha sex opp til flere ganger på en dag, viss vi begge hadde fri og bare var hjemme. og ellers nesten hver kveld! Nå så har vi kanskje sex 1 gang i uka, nærmere 3 ganger i mnd. før så kunne vi også ha sex når jeg hadde mensen, men nå er det bare æsj syns han. Så nå sitter jeg her, overhode ikke trøtt, men la meg samtidig som han for jeg ville vi skulle ha sex.. men sto opp igjen, for han skulle sove. vært slik denne uka, jeg har lagt meg med han, ikke fordi jeg var trøtt, men fordi jeg ville ha sex.. Nå tenker dere sikkert... jæ**a kåte kvinnfolk. men jeg syns sex er veldig viktig i et forhold og jeg mener elske ikke pule. Han er egentlig aldri intr. i forspill, her er det bare å putte den inn... har sagt det mange ganger til han men får bare teite svar tilbake. Så det jeg lurer på er dette vanlig? hvorfor vil han ikke ha sex? er det meg? klarer jeg ikke tenne han...? hvor ofte har dere sex med kjærste/mann/samboer?? Blei sikkert utrolig rotete, men sitter her og er frustrert, mens jeg mest har lyst til å være i naborommet i aktivitet
Buster Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Frustrerende, ja klart at det er det for deg som sitter igjen og har ønsker og behov som ikke oppfylles. Nå skal det sies at de er normalt at det i de aller fleste forhold avtar noe med den seksuelle aktivitet, men kanskje ikke like mye som du opplever her. Kan være stress eller annet som han opplever, enten hjemme eller på jobben kanskje. Noen vil kanskje komme med at du skal se etter andre signaler som kunne fortalt deg om han kanskje er utro eller lignende, men dette er sikkert lite sannsynlig siden du ikke nevner noe redsel for dette selv. Når det gjelder "tante rød" så er vel dette noe som jeg vil tro er veldig normalt at man med tiden ikke orker lenger da det innebærer en del opprydning eller lignende, selvfølgelig avhengig av hvor det gjøres. Nå sier du jo ikke så mye om hva dere har snakket om, og om han har sagt noe som kan gi deg noen form for pekepinn på om noe er galt! Om det skulle være slik at dere ikke har snakket ut om dette, mener da om at du savner det seksuelle, elskoven mellom dere. Jeg er helt enig med deg i det du skriver om at dette er en veldig viktig del av forholdet, og tror at de fleste forhold hvor sex`en uteblir vil kunne slite med tiden. Har du prøvd å overraske han med en spesiell stemning hjemme en kveld, tenker da på masse levende lys rundt badekaret, på soverommet, en massasje kveld eller noe slikt. Hva ville resultatet blitt da, at han også bare hoppet rett over selve forspielet og rett inn? Har det alltid vært slik eller noe som er blitt slik med årene?
Gjest *trådstarter* Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Takk for svar!! jo tenker selvfølgelig på om han er utro, er utrolig sjalu så ville helst ikke at noen sa det ordet i denne forbindelsen men trur vel ganske sikkert at han ikke er det... :klø: han har vært sykmeldt i et halvt år nå, ha vært syk i flere år men nå byner han å bli frisk,han har begynt å jobbe for en mnd siden. sykdommen gjorde han sliten og ikke så mye energi, men han orker å dra på fylla og sånne ting... det med forspillet har vel nesten alltid vært sånn syns jeg og huske... har tenkt på det med å gjøre det romantisk en kveld, men føler allltid at det er jeg som må gjøre noe sånt noe, aldri han syns han gir litt lite tibake på den kanten. så jeg vet ikke, men noe må jeg gjøre snart ikke misforstå meg, vi elsker hverandre og har det veldig fint. jeg har alltid hatt problemer med å snakke seriøst om sånne ting, så det blir bare til at han ler av meg og rusker meg i håret "så søt du er jenta mi" når jeg prøver å ta det opp med han... deilig å få dette ut hvertfall.. har plaga meg lenge flere råd/teorier?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Ikke spør om sex på en god stund! Er det noe som virkelig får lysta i dass så er det om partneren maser gang på gang. Skjønner at du er frustrert, men ta tiden til hjelp.
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 (endret) Kanskje han er deprimert, noe som jo er vanlig når en har vært syk/ gått sykemeldt lenge? Depresjon og stress dreper sexlysten. Hvis man ikke har sexlyst (noe jeg opplevde som en bivirkning av medisiner), så tenker man faktisk ikke noe særlig på sex, og signaler fra partner kan være vanskelig å oppfatte. Hjernen er ikke "med" rett og slett, og da er det dessverre fort gjort å såre partneren i form av at h*n føler seg oversett og får tanker som "er jeg ikke attraktiv, tenner h*n ikke på meg" osv. Mine råd: tid, tålmodighet og nærhet. Ikke mase på han og stresse han opp slik at du skaper et forventningspress til han. Slutt likevel ikke med å prøve deg på han innimellom, blir du avvist fordi han er sliten og ikke orker sex en kveld, så prøv på nytt en annen dag han ikke er like sliten. Her kommer tålmodigheten inn igjen... Hvis han faktisk er deprimert, kan han kanskje ha nytte av å gå til legen? Veldig mange har god nytte av antidepressiva i perioder. Endret 30. august 2006 av Rosin
Gjest *trådstarter* Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 trur ikke han er deprimert egentlig. men han går på en del medisiner som han har gjort i et par år. viss jeg prøver meg og blir avvist, så blir jeg sur, prøver å ikke bli det men blir liksom litt lei meg. men prøver å la vær å mase, men blir så frustrert... føler at jeg har lyst til å protestere neste gang han prøver seg så bare lokke igjen.. da får jeg vel aldri noe får bar vente å se... nattinatt
Ladyen Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Noen medisiner kan ha sånne bivirkninger...
Gjest d'Arc Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Som nevnt ovenfor, ikke mas om sex på en stund. OG når han først vil ha sex kan du si du ikke gidder om du ikke får et skikkelig forspill.
Retz Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Det ser ut til at han kun er interessert i selve pulinga, at forspill i hans øyne bare er et heft, et forstyrrende element som han må gjennom for å få det han egentlig vil ha. Min teori: Han gidder ikke å ha sex når han må mase med det forspillet først. Da får det heller være. Eller: Han har vært syk lenge og orker ikke. Eller: Han har mistet interessen for deg. Eller: Han har aldri vært særlig interessert i sex, men opplevede et blaff under forelskelsen. Nå er forelskelsen noe falmet, og han er tilbake til sitt gamle uinteresserte jeg igjen. Siden du ikke vil høre om ev. utroskap, så skal jeg ikke være ufin og nevne dette.
BergensAnd Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Been there ... :-( Men det er tidlig i forholdet deres, da, så jeg gjentar det de andre sier, ta tida til hjelp, det går litt opp og ned i alle forhold. trur ikke han er deprimert egentlig. men han går på en del medisiner som han har gjort i et par år. ← Og så skal du være klar over at ikke alle bivirkninger av all medisin er kartlagt. Jeg tror nå i ettertid at de problemene jeg hadde (vi?) i mitt (vårt?) forrige forhold (som varte i tiår) kom av medisiner som ikke var kartlagt godt nok.
Gjest trådstartser Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 retz: trur ikke det med at han bare er intr. i pulinga og ikke gidder ha sex for han gidder ikke forspill. har ikke nevnt noe om det di siste mnd, når han har prøvd seg så har jeg ikke ville begynne å krangle for han gidder ikke når jeg er sur har jeg erfart, så best å holde kjeft han skal sikkert gå på medisiner i flere år til åssen skal dette ende?? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Føler med deg. Kjenner meg godt igjen. Vi har nå sex ca. 2 ganger i året. Da uten noe særlig forspill. Jeg har prøvt alt. Mase, ikke mase, nekte, flørte, romantkk, prøvt å få han i terapi, snakke, snakke og atter snakke.......osv... Syns jeg har vært utrolig tålmodig, slik har det vært i 4 år nå. Nå har jeg gitt opp!! Skal det bli et brukbart sexliv på meg, så må jeg nok finne meg en ny mann.... Ønsker deg lykke til!!!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #13 Skrevet 31. august 2006 Som nevnt ovenfor, ikke mas om sex på en stund. OG når han først vil ha sex kan du si du ikke gidder om du ikke får et skikkelig forspill. ← Dette er egentlig litt interessant. Om dette hadde vært en tilsvarende tråd bare at kjønnene hadde vært byttet om tror jeg sannsynligvis svarene ville gått i retning av at han måtte akseptere at hun ikke ville ha sex - og han må gi henne mye oppmerksomhet, ta oppvasken, støvsuge og passe ungene så hun igjen kunne få overskudd til sex. Og skulle han nærme seg henne måtte han gi henne masse kos og forspill før man overhodet kunne tenke på sex.
Gjest trådstartser Skrevet 31. august 2006 #14 Skrevet 31. august 2006 Føler med deg. Kjenner meg godt igjen. Vi har nå sex ca. 2 ganger i året. Da uten noe særlig forspill. Jeg har prøvt alt. Mase, ikke mase, nekte, flørte, romantkk, prøvt å få han i terapi, snakke, snakke og atter snakke.......osv... Syns jeg har vært utrolig tålmodig, slik har det vært i 4 år nå. Nå har jeg gitt opp!! Skal det bli et brukbart sexliv på meg, så må jeg nok finne meg en ny mann.... Ønsker deg lykke til!!! ← uff ikke si det da... sex er jo ikke alt i et forhold, men for meg betyr det mye, det betyr nærhet og at man elsker hverandre... sambo vil forresten sjeldent kline.. det er omtrent kun når vi har sex.. som da ikke er for ofte... hva er det for noe??? man trenger ikke sexlyst for å kline. Har spurt han hvorfor men får aldri noe ordentlig svar. eldker du meg ikke? "det har ikke noe med det å gjøre" neivel...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 31. august 2006 #15 Skrevet 31. august 2006 Dette er egentlig litt interessant. Om dette hadde vært en tilsvarende tråd bare at kjønnene hadde vært byttet om tror jeg sannsynligvis svarene ville gått i retning av at han måtte akseptere at hun ikke ville ha sex - og han må gi henne mye oppmerksomhet, ta oppvasken, støvsuge og passe ungene så hun igjen kunne få overskudd til sex. Og skulle han nærme seg henne måtte han gi henne masse kos og forspill før man overhodet kunne tenke på sex. ← sant nok! har alltid tenkt sånn at det som regel er mannfolka som vil ha sex, og har mast om det... men ikke i mitt hjem nei...
Minien Skrevet 31. august 2006 #16 Skrevet 31. august 2006 sambo vil forresten sjeldent kline.. det er omtrent kun når vi har sex.. som da ikke er for ofte... hva er det for noe??? man trenger ikke sexlyst for å kline. Har spurt han hvorfor men får aldri noe ordentlig svar. eldker du meg ikke? "det har ikke noe med det å gjøre" neivel... ← Jeg og min kjære kliner veldig sjelden - det er stort sett bare når vi skal ha sex. Her går det stort sett i nussing. MEN det betyr ikke at vi har et dårlig sexliv, så jeg tror ikke du skal henge deg så mye opp i den klininga. Noen liker det i tide og utide, andre gjør det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #17 Skrevet 31. august 2006 trur ikke han er deprimert egentlig. men han går på en del medisiner som han har gjort i et par år. viss jeg prøver meg og blir avvist, så blir jeg sur, prøver å ikke bli det men blir liksom litt lei meg. men prøver å la vær å mase, men blir så frustrert... føler at jeg har lyst til å protestere neste gang han prøver seg så bare lokke igjen.. da får jeg vel aldri noe får bar vente å se... nattinatt ← Så finn ut hva slags bivirkninger disse medisinene har, da.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #18 Skrevet 31. august 2006 Dette er egentlig litt interessant. Om dette hadde vært en tilsvarende tråd bare at kjønnene hadde vært byttet om tror jeg sannsynligvis svarene ville gått i retning av at han måtte akseptere at hun ikke ville ha sex - og han må gi henne mye oppmerksomhet, ta oppvasken, støvsuge og passe ungene så hun igjen kunne få overskudd til sex. Og skulle han nærme seg henne måtte han gi henne masse kos og forspill før man overhodet kunne tenke på sex. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå