Gå til innhold

Hennes og Mauritz!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen spør hvor du har kjøpt den nye Hennes & Mauritz-toppen din, hva svarer du da?

Søstera mi er redd hun er en avviker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Sier både bare Hennes og hennesåmauritz. Hva sier søstra di da?

Men hva sier de i Sverige? Jeg vet det så godt, har halve slekta i Sverige.. Sier de faktisk "Hå och Em" eller jeg som husker feil? De sier vel "ejtsj æn em" i engelsk språkelig land, kan ikke huske å ha hørt hennes og mauritz uttalt i andre språk enn norsk nemlig.

Skrevet

Hun sier HM, noe jeg synes høres helt normalt ut, men hun har visstnok ikke hørt noen andre si det. ;)

Hun ble forresten glad for den ene stemmen alternativet hennes har fått. :bukke: fra søs!

Skrevet

Hennes og Mauritz eller bare Hennes.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg sier HM, og det sier de som jobber der og. ;)

Skrevet
Jeg sier HM, og det sier de som jobber der og. ;)

Mihihi, da snakker hun jo som en innsider!

Skrevet

Jeg sier "Hennes og Mauritz". Da jeg bodde i England sa jeg imidlertid bare "H and M". Jeg har aldri hørt noen si "HM", hverken de som jobber der eller andre folk.

Skrevet

jeg sier Hennesåmævrits, men mange av venninnene mine sier enten Hennes eller Håem.

Skrevet

Enten Hennes og Mauritz eller bare Hennes.

Skrevet
jeg sier Hennesåmævrits, men mange av venninnene mine sier enten Hennes eller Håem.

Send Håem-jentene hit da!

Har jeg forresten sagt at jeg bare sier Hennes og Mauritz? Nå sa jeg det i alle fall.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Hennes og Mauritz eller bare Hennes

Skrevet

Hvis jeg snakker engelsk sier jeg H&M, ellers sier jeg Hennes eller Henne og Mauritz

Gjest Fruktfat
Skrevet
Sier de faktisk "Hå och Em" eller jeg som husker feil?

sier HM i sverige.

je sier hennes og mauritz, hennes og HM. føler det ikke er noen som sier hennes og mauritz lenger, så jeg føler meg litt "gammeldags" når jeg sier det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...