Gjest Blanca Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Det kan se ut som jeg reagerer på bismuth i mineralfoundation fra BE. Det er ikke alltid, men om huden min er i generelt dårlig humør får jeg røde, litt brennende områder ved bruk av BE. Lurer på om jeg skal Pure Lux, men hvilken farge bør jeg velge? Må nok kjøpe noen flere prøver, men det kan jo være noen her inne som har prøvd begge og om kan gi meg en pekepinn. Jeg bruker nr. 2. Light fra BE og kler best foundation som er gultonede.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Min datter bruker light nr 2 i ID bare mineral. Da hun kjøpte hos purelux bruker hun helst babyface. Ville også kjøpt Creamy Natural og Buff . De er jo så billige ,og du får prøvdt flere nyanser når du først bestiller.
Gjest Blanca Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Takk for svar, gjest. Da vet jeg iallefall hvilke nyanser jeg skal sikte meg inn på.
maxifula Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Blanca: Husker du hvor lenger etter du begynte å bruke ID at du ble rød? Jeg fikk min ID-bisque i posten igår, og idag morges var jeg litt rødlig på haka. Kanskje jeg bare innbilte meg det, siden jeg har hørt litt om denne irritasjonen:p Merker ikke noe ubehag, tough ..
Gjest Blanca Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Blanca: Husker du hvor lenger etter du begynte å bruke ID at du ble rød? Jeg fikk min ID-bisque i posten igår, og idag morges var jeg litt rødlig på haka. Kanskje jeg bare innbilte meg det, siden jeg har hørt litt om denne irritasjonen:p Merker ikke noe ubehag, tough .. ← Som jeg sier i hovedinnlegget, det er ikke alltid jeg reagerer. Reaksjonen jeg innimellom får kommer bare minutter etter påføring. Jeg blir rødflammete og huden brenner. Jeg TROR det er bismuth som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå