Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Flere enn meg som synes det er vanskelig å finne alminnelige gensere?

Det er plenty av hettejakker, collegegensere med og uten hette og gensere i tynt tynt stoff.

Men helt vanlige gensere, uten høy hals og uten akryl som sitter litt etter, og gir littegrann varme, men ikke sånn veldig tjukke, hvor finner man det hen da? :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo masser av tynnstrikkede, helt enkle gensere i mange farger, med v-hals, rund hals eller høy hals? Har du sjekket ut H&M? I dag så jeg at de hadde to-for-en-tilbud på slike gensere med v-hals, bare 98 kroner, og i mange farger.

Dessverre ingen farger jeg likte.

Skrevet

Sjekk på Voice of Europe, de har typiske basis-gensere i mange ulike farger som er passe varme uten å være tykke. Samme modellen egentlig, men fås med enten rund hals, v-hals eller høy hals.

Skrevet

Jeg har også problemer med å finne meg gensere. Basisgensere har jeg nok av, men kule og bittelitt spesielle gensere som faller i smak er det verre med. H&M, som jeg stort sett handler hos, har jo nesten alltid overflod av artige topper, men praktiske og kule gensere er det verre med. :(

Gjest Catwoman
Skrevet

Voice of Europe finnes ikke her jeg bor. På H&M har jeg vært, men har ikke funnet noe spesielt der.

Skrevet
I dag så jeg at de hadde to-for-en-tilbud på slike gensere med v-hals, bare 98 kroner, og i mange farger.

Dessverre ingen farger jeg likte.

De er i acryl.

Ellers er det jo endel viskoseblandinger på HM. Spør de som jobber der, de guider deg kjapt i rett retning ;)

Skrevet

Sjekk Benetton. De har alltid vanlige gensere i tynn ull, med forskjellige halser.

Catzy

Skrevet
Sjekk Benetton. De har alltid vanlige gensere i tynn ull, med forskjellige halser.

Catzy

'

Dessverre ofte i dum passform= kort og vid, i hvertfall er det min erfaring. :tristbla:

Skrevet

Mulig du har veldig rett ang. dårlig passform.

Mango har en del tynne gensere nå, i diskrete farger. Kanskje de har noe du liker? Kjøpte nettopp en cardigan i silke og kashmir, tror de har slikt som genser også. Men mulig de har noe av samme passform, dessverre.

Catzy

Skrevet

Jeg sliter også skikkeligb med å finne gensere... Har masse av alle andre typer klær, men manko på gensere som sitter pent.

Som det sies her så blir de svært ofte korte og vide, og om de passer ellers så er de for korte i armene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...