Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Samboeren min traff ei jente han småflørta med for 3 år siden, nå i helga. Hun så meg sammen med han og hun vet at jeg har vært sammen med han de siste årene. Dagen etter sendte hun 3 meldinger til samboer, hvor hun skriver at hun gjerne vil møte han igjen (flørtete tone). Enda hun vet at han er opptatt Samboer skrev tilbake at det gikk nok ikke og det setter jeg stor pris på (stoler på han). Men synes dette var temmelig respektløst av henne Eller hva?
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Ja det er klart det er, men det er mange som ikke tenker over det dessverre...
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 VELDIG respektløst av henne! Men enkelte liker jo å legge seg etter menn som er opptatt. Det er vel spenningen, å måtte jobbe ekstra, samt det å prøve å holde det skjult.
Gjest splæsj Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Drit i henne, tenk heller på at du har en flott kjæreste!
Gjest Gjest_minni_* Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 du er virkelig heldig som har en sånn kjæreste. Hadde det vært min samboer hadde han foreslått å møtes neste dag......
Buster Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Så lenge du vet at du har en samboer som er åpen, ærlig og ikke minst trofast, så kan du bare drite i dette. Hun har tapt terreng før hun da egentlig er begynt om typen din er fornøyd med hva han har. Se heller på det hele som en liten test av forholdet deres, kommer typen din seg igjennom dette uten noen form for tull, ja da vet du jo hvor hjertet han er plassert, eller kanskje mer riktig hvem som er plassert i hans hjerte.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Nei, det syns jeg overhodet ikke. Har ikke hun kjæreste som hun må forholde seg til, men er singel så har hun ingen skyld i det. Det er alltid den som er i et forhold sitt ansvar ene og alene når det er snakk om å treffe andre. Livet er fullt av muligheter for å treffe andre, exer eller helt ukjennte. Å gå rundt å skylde på millioner av andre mennesker som finner partneren attraktiv er idiotisk. Gjør det gjerne, men det er bare en måte å lure seg selv på ved å fortelle seg selv at partneren ikke har gjort noe galt og at det er alle andre sin feil. Gjør partneren det riktige for forholdet, så gjør han som her og sier nei takk til invitasjonen. Den som inviterer har sin fulle rett til å gjøre det. Valget står og faller på den som er i et forhold og blir forespurt om å gjøre noe utenfor forholdet han eller hun er i.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Nei, det syns jeg overhodet ikke. Har ikke hun kjæreste som hun må forholde seg til, men er singel så har hun ingen skyld i det. Det er alltid den som er i et forhold sitt ansvar ene og alene når det er snakk om å treffe andre. ← Ifølge din logikk blir det alltid den som har en hage med epletrær som er ansvarlig for at andre ikke stjæler eplene. Herre guuuuuuuuuuuuuddddddddd
Gjest Gjest_jane how_* Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Ifølge din logikk blir det alltid den som har en hage med epletrær som er ansvarlig for at andre ikke stjæler eplene. Herre guuuuuuuuuuuuuddddddddd ← Men eplene kan ikke velge å ikke bli stjålet.
Azi Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Men eplene kan ikke velge å ikke bli stjålet. ← what?
Mossa Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Nei, det syns jeg overhodet ikke. Har ikke hun kjæreste som hun må forholde seg til, men er singel så har hun ingen skyld i det. Det er alltid den som er i et forhold sitt ansvar ene og alene når det er snakk om å treffe andre. Livet er fullt av muligheter for å treffe andre, exer eller helt ukjennte. Å gå rundt å skylde på millioner av andre mennesker som finner partneren attraktiv er idiotisk. Gjør det gjerne, men det er bare en måte å lure seg selv på ved å fortelle seg selv at partneren ikke har gjort noe galt og at det er alle andre sin feil. Gjør partneren det riktige for forholdet, så gjør han som her og sier nei takk til invitasjonen. Den som inviterer har sin fulle rett til å gjøre det. Valget står og faller på den som er i et forhold og blir forespurt om å gjøre noe utenfor forholdet han eller hun er i. ← Hvis jeg legger meg etter en gift mann. Sender han 5 mld om dagen, passer på å treffe han hver gang han er ute, gnuuur meg oppetter han når han går forbi.. men siden jeg er singel er det ikke min feil? Det er ikke respektløs oppførsel fra min side??
Gjest Lompa Skrevet 31. august 2006 #13 Skrevet 31. august 2006 Nei, det syns jeg overhodet ikke. Har ikke hun kjæreste som hun må forholde seg til, men er singel så har hun ingen skyld i det. Det er alltid den som er i et forhold sitt ansvar ene og alene når det er snakk om å treffe andre. Livet er fullt av muligheter for å treffe andre, exer eller helt ukjennte. Å gå rundt å skylde på millioner av andre mennesker som finner partneren attraktiv er idiotisk. Gjør det gjerne, men det er bare en måte å lure seg selv på ved å fortelle seg selv at partneren ikke har gjort noe galt og at det er alle andre sin feil. Gjør partneren det riktige for forholdet, så gjør han som her og sier nei takk til invitasjonen. Den som inviterer har sin fulle rett til å gjøre det. Valget står og faller på den som er i et forhold og blir forespurt om å gjøre noe utenfor forholdet han eller hun er i. ← Så hvis jeg inviterer DIN kjæreste ut på kaffe, middag, et saftig knull eller hva som helst, så gjør jeg altså ikke noe galt i dine øyne?Selv om jeg vet at vedkommende faktisk har et forhold til deg?
Gjest Lompa Skrevet 31. august 2006 #15 Skrevet 31. august 2006 Jeg tror hun har fatta poenge nå! ← Tror jeg og Mossa skrev akkurat samtidig, hennes innlegg var nemlig ikke der da jeg trykket på svar. men vi tenker ganske likt om det tydeligvis.
Mossa Skrevet 31. august 2006 #16 Skrevet 31. august 2006 Tror jeg og Mossa skrev akkurat samtidig, hennes innlegg var nemlig ikke der da jeg trykket på svar. men vi tenker ganske likt om det tydeligvis. ← Vi gjorde visst det, ja. To sjeler, men en tanke
Gjest BagLady Skrevet 31. august 2006 #17 Skrevet 31. august 2006 Nei, det var ikke særlig snilt av henne å gjøre det, men slike mennesker kan du møte på overalt. Det viktigste er at samboeren din sa klart og tydelig nei.
Gjest niomi Skrevet 31. august 2006 #18 Skrevet 31. august 2006 (endret) Så hvis jeg inviterer DIN kjæreste ut på kaffe, middag, et saftig knull eller hva som helst, så gjør jeg altså ikke noe galt i dine øyne?Selv om jeg vet at vedkommende faktisk har et forhold til deg? ← Ja, så lenge du som singel ikke har noe forhold til paret, altså ikke kjenner damen i forholdet, ser jeg ingen problemer med det. Man må satse for å vinne. Hadde det derimot vært en bekjent/venn av begge, ville saken stilt seg annerledes, da man misbruker sitt bekjentskap/vennskap og er illojal mot damen i forholdet/sin venninne. Endret 31. august 2006 av niomi
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #19 Skrevet 31. august 2006 Så hvis jeg inviterer DIN kjæreste ut på kaffe, middag, et saftig knull eller hva som helst, så gjør jeg altså ikke noe galt i dine øyne?Selv om jeg vet at vedkommende faktisk har et forhold til deg? ← SELVFØLGELIG GJØR DU IKKE NOE GALT I Å GJØRE DET!? Hvor dum må man være for å skylde på andre i sammenhenger som åpenbart faktisk er avhengig av samboers valg i forhold til saken? Du må da mer enn gjerne invitere MIN kjæreste ut på middager, saftige knull og hva som helst. Det er da 100 % opp til MIN kjæreste hva som gjøres ut av det. Er du uenig i det så sier da det MER om din tillitt til din egen kjæreste enn noe annet. Dersom det ikke skal mer til for å stjele kjæresten din enn en invitt hjem på et knull etter en god middag så er du da i et forferdelig dårlig og lite stabilt forhold i utgangspunktet! Jeg ler meg skakk av de som prøver å innbille seg selv at det er andre, utenforståendes skyld om de opplever utroskap eller hva det måtte være. Skjønner man ikke det her må man da virkelig være helt totalt bortreist
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #20 Skrevet 31. august 2006 Hvis jeg legger meg etter en gift mann. Sender han 5 mld om dagen, passer på å treffe han hver gang han er ute, gnuuur meg oppetter han når han går forbi.. men siden jeg er singel er det ikke min feil? Det er ikke respektløs oppførsel fra min side?? ← Om det er respektløst er da totalt irrelevannt. Vi kan godt si at det er respektløst, men så lenge kjæresten man har som mottar dette velger å avstå fra invitasjoner om så mangt, så er vel alt i skjønneste orden? De som ikke syns det tror jeg må ha en utrolig dårlig selvtilitt og at det heller er det som er problemet. Selv elsker jeg å vise frem kjæresten min og se at det sendes blikk og annet. Jeg vet det er jeg som er sammen med den og tar det som kjempekomplimenter at andre skulle være i mine sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå