Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #1 Skrevet 11. januar 2003 Vel, nå er det ikke så lenge til fødselen setter inn... Var til jordmora på onsdagen og hun sa at at var "på plass", så d var bare å vente. Lurer litt på, hvordan ser denne såkalte "slimproppen" ut, og er det veldig mærkbart når den løsner?? Høres jo så mærkelig ut liksom.. Er skikkelig nærvøs for tiden, siden fødselen nærmer seg, og dette er jo tross alt førstemann/jenta.. Håper noen kan hjelpe meg og bli litt klokere.. Litle og Nurket 37+6
Silfen Skrevet 11. januar 2003 #2 Skrevet 11. januar 2003 Aldri sett noe til mine slimpropper jeg. Tror du ikke vil merke noenting jeg, bare se den som litt slim e.l. i trusa.
Labella Skrevet 11. januar 2003 #3 Skrevet 11. januar 2003 Tror det varierer veldig hvordan fødslen starter. Hos meg var slimproppen veldig merkbar, den kom om natten, og da jeg reiste meg opp kom det mye slim og blod på en gang. Hadde samtidig en "rar" følelse i underlivet, og veene begynte like etterpå.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #4 Skrevet 11. januar 2003 Takk for at dere svarte.. Har hatt mye kynnere i det siste, og siden det ikke er så lenge igjen så ville jeg bare være litt på den sikre siden. Bare jeg reiser meg opp av stolen får jeg kynnere...og da til gangs. Labber rundt med en "stein" i magen, som løser seg opp etter en liten stund. Har også hatt mye slim for tiden. Liksom som utflod, bare i større mengder. Har det noe å si? Har ikke hatt det tiligere i svangerskapet... Litle og Nurket 37+6 :enig_animasjon: *still going strong*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå