Gå til innhold

Sko til brudekjolen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt sko til brudekjolen? Synes de brudesalongene jeg har sett i har hatt ganske dårlig utvalg. Er det noen som vet om noen gode internettsider, eller en brudesalong på østlandet hvor de har litt forskjellig å velge mellom? Synes de klassiske, med litt hel og spiss tupp er litt kjedelige,- vil ha noen med rund "snute" og litt høyde (er ganske lav selv...)

Alle gode tilbud tas imot med takk!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjøpte skoene mine (par nr 2) på Økonomisko faktisk!

Hadde ett par som er sinnsykt lekre,- ikke typiske brudesko, med masse strass og glitter! Men de har sinnsykt høye og tynne heler,- så jeg ville ha et par nr 2 til senere på kvelden.

Lette overalt til jeg fant et par hvite, høye sko med rund tupp og stødige heler..

På Økonomisko! Vet ikke om de har de enda,- kjøpte mine der i juli.

De fantes i både helt hvite og i creme...

Skrevet (endret)

Eg fant mine på økonomisko, veldig fine. Her er ei nettside som eg hadde tenkt å bestille på

bryllupssko

Gå inn på LOW AND LOVELY BRIDAL SHOES.

mine er heilt like dei i venstre rad nr.8.

Lykke til :klem:

Endret av jento
Skrevet

Tusen takk for hjelpen begge to!!!! :)

Skrevet

Hei,

Jeg vet ikke om denne hælen er høy nok, men DISSE syns jeg er veldig fine!

Skrevet
Hei,

Jeg vet ikke om denne hælen er høy nok, men DISSE syns jeg er veldig fine!

Oi, har lisenett fått inn de.... :sjenert: Måtte bestille mine helt fra USA jeg. Men nydelige er de! Veldig pen, rund tupp, og litt høyde på. (Ikke veldig høye.)

De var forresten nydelige å gå i! Hadde en silikonsåle foran i dem, men gikk i dem i 12 timer uten å plages!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg kjøpte min ei New York, jeg. Har du muligheten så anbefales det! :)

Skrevet
Jeg kjøpte min ei New York, jeg. Har du muligheten så anbefales det! :)

???? :overrasket:

Skrevet

Jeg har begynt å lete allerede men leter i vanlige skobutikker. Der har jeg sett pene, hvite sko til alt fra 200 til 1000kr. I butikker som har brudeutstyr slenger de på noen hundrelapper og man er heldig om man finner sko til under 1000lappen...idiotisk...

Jeg vil ha sølv sko m høy hæl....noen som har sett noe sånt?

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Jeg har knallrøde, høye støveletter kjøpt på Eurosko til 399,- Kanonfin til senere bruk også.... gleder meg SÅ til å få begynne å bruke dem- ble kjøpt i oktober i fjor, og gifter meg 14 oktober nå :)

Skrevet

Har begynt å se etter sko til den store dagen. Men nå lurer jeg på om det er lurt å kjøpe to par? Eller skal jeg satse på 1 par som jeg skal bruke hele dagen? Hva har dere andre gjort???

Skrevet

Jeg kjøpte skoene mine over nettet, fra USA. (ebay) De er kjempegode å gå i, så jeg håper å gå med de hele kvelden. Hvis jeg ikke orker det, så tar jeg de bare av og går barbeint. :-D

Skulle jeg hatt to par, så skulle det andre paret vært noen sko jeg hadde fra før. Gidder ikke kjøpe to par sko til bryllupsdagen. ;)

Gjest Gjest_bes_*
Skrevet

Kjøp et par som er gode å gå i som ikke klemmer eller er harde. Derfor er det viktig å prøve skoen! Husk at bena hovner litt opp utover kvelden når man har gått og danset mye så ikke kjøp noen som passer akkurat eller er trange! :)

Skrevet
Jeg har begynt å lete allerede men leter i vanlige skobutikker. Der har jeg sett pene, hvite sko til alt fra 200 til 1000kr. I butikker som har brudeutstyr slenger de på noen hundrelapper og man er heldig om man finner sko til under 1000lappen...idiotisk...

Jeg vil ha sølv sko m høy hæl....noen som har sett noe sånt?

Jeg syns disse fra Friis er utrolig lekre! Jeg har prøvd de og de sitter utrolig godt på foten også :)

Skrevet

Grensen skomagasin i Oslo har stort utvalg av bryllupssko

Skrevet
Grensen skomagasin i Oslo har stort utvalg av bryllupssko

Stort var vel å ta i litt?

I forhold til en del brudesalonger har de akkurat like mye.

Når det gjelder størrelser, kjøp skoene en halv størrelse for store, og bruk silikoninnlegg i tuppen, så kan du ta ut innlegget hvis det blir trangt.

Jeg gikk i mine sko hele dagen og kvelden. Trengte absolutt ikke to par!

Skrevet
Jeg syns disse fra Friis er utrolig lekre! Jeg har prøvd de og de sitter utrolig godt på foten også :)

Takk for tips, men jeg vil ikke ha mønster i skoen sålenge det er broderi/mønster på kjolen som er helt annerledes ;)

Skrevet
Takk for tips, men jeg vil ikke ha mønster i skoen sålenge det er broderi/mønster på kjolen som er helt annerledes ;)

Skjønner jeg godt ;) Jeg har sett noen sølvsko på DNA også, med kun en strass-spenne foran, men de har også åpen tå...

Skrevet

Kanskjde det er dem jeg har. Sølv med en sommerfugl forran?! Har noen som er både fine og gode, men liker ikke tåen på dem sammen m kjolen. De bære helt lukket eller sånn skikkelig sandal...ikke sånn "litt åpning" liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...