Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Det virker som at jeg glemte alle trusene mine hjemme i ferien, eller så har vaskemaskinmonsteret forsynt seg rikelig. Uansett trenger jeg nytt undertøy, og noen nye, fine BH'er hadde ikke vært dumt heller. Så drar igang en liten undertøysdiskusjon. Hvor får man kjøpt studentøkonomivennlig undertøy som er litt fint, og samtidig holder seg fine en stund? Nå har jeg ikke tenkt å gå rundt i bare trusa til vanlig, men litt kjipt å gå med utvaska "mensentruse" hvis buksa skulle falle eller skjørtet blåse opp Trenger med andre ord noen "fintruser". Hva slags truser liker du? Hva syntes du er fint? Stringtruser, hotpants, gode gamle? Og hva skal til for at undertøy er sexy? Jenter i sexy undertøy er jo det store, så jeg vil gjerne bidra litt der. Fine farger, fasonger, på både BH og truse? Eksen min likte blonder veldig godt, så det er vel et hint den veien. Og sist, litt praktisk, hvordan vasker man fintruser? Fine BH'er vasker jeg for hånd, men truser bør jo vaskes på 60 eller 95 grader. Men så har jeg truser det står 30 eller 40 grader på og som blir slitt ut etter en kokvask. Vil jo få de helt reine.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 Jeg hadde aldri vasket truser på mindre enn 60 grader. 40 grader er knapt over kroppstemperatur, og jeg føler på ingen måte at det blir rent da. Så her havner alt på 60 grader, overlever de er det fint, om de ikke gjør det så er jeg i det minste spart en UVI eller et soppangrep. *følger med videre på tråden*
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Stringtruser er egentlig ikke særlig sexy syns jeg, men ganske praktisk når man skal ha på seg ettersittende bukser f.eks. Hotpants derimot kan være kjempe sexy. Det er det meste undertøysskuffen min består av for tiden. Den gode gamle kan holde seg laaangt borte fra meg. Det finnes jo nyere og moderne varianter av den gode gamle selvsagt, og noen av de kan være litt søte, ja.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Den gode gamle kan holde seg laaangt borte fra meg. Det finnes jo nyere og moderne varianter av den gode gamle selvsagt, og noen av de kan være litt søte, ja. Selv liker jeg de gode gamle med sånne gutteaktige mønstre og sterke farger. Men de ikke så holdbare og ike sitter de så bra på heller. Hotpants liker jeg også godt, hvis de passer og sitter godt.
Gjest Tanita Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 www.fredericksofhollywood.com www.victoriassecret.com
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Der var det mye fint, men ikke alt er særlig bra for økonomien Og så var det det at jeg skeptisk til å bruke mye penger på undertøy som blir ødelagt når jeg vil ha de reine. :klø: Finnes det noen bra norske undertøysbutikker på nett mon tro?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 H&M har masse holdbart i bomull. Syntes du det? Har kjøpt en god del fra H&M opp igjennom, siden det er billig. Men det er de som havner først i søpla eller "menstruse-skuffen", de blir så.. "flapsete" og slitt så fort, selv de i bomull. Syntes ikke de sitter så bra heller, undertøy fra cubus og lindex sitter ofte bedre. Men jeg har funnet noe jeg syntes er fint da, noen svarte med blonder som jeg elsker
Knurr Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Var ute og handlet med det ærendet i går, og fant ut at det var salg på undertøysbutikken til H&M i Bogstadveien. Fant veldig mye pent, og endte opp med et sett med hvite blonder (string) og et sett turkis med noen små blomster på (hotpants). Føler meg egentlig mest vel i hotpants, så det går mye i det - string er sjelden pent. Men så har jeg en teori om at hvis undertøyet er fint nok så forblir det ikke på så lenge. Betalte 200kr tilsammen for det, så studentvennlig er det. Og jeg synes mye fra H&M holder veldig bra, så lenge man styrer unna ting med veldig tynne stropper og BHer med bare en krok bak. Bomullsundertøyet deres er stort sett veldig greit og behagelig.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Hm, jeg får vel gi H&M en sjanse til Skal på shopping på lørdag, whee!
Gjest itla Skrevet 30. august 2006 #12 Skrevet 30. august 2006 Jeg synes det er praktisk talt umulig å finne billig og bra undertøy i Norge, så jeg hamstrer truser (eller briefs, da) på Marks & Spencer når jeg er i England... Derfra har jeg både fine og mer kjedelige truser som holder i årevis. Kjøper også pen-BH'er der (med matchende underdel), mens de BH'ene jeg går i til hverdags stort sett er fra Triumph. Gleder meg til M&S begynner å sende til Norge!
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #13 Skrevet 30. august 2006 Hm, jeg får vel gi H&M en sjanse til Skal på shopping på lørdag, whee! ← H&M har mye fint syns jeg, og til en billig penge.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #14 Skrevet 30. august 2006 Jeg synes det er praktisk talt umulig å finne billig og bra undertøy i Norge, så jeg hamstrer truser (eller briefs, da) på Marks & Spencer når jeg er i England... Derfra har jeg både fine og mer kjedelige truser som holder i årevis. Kjøper også pen-BH'er der (med matchende underdel), mens de BH'ene jeg går i til hverdags stort sett er fra Triumph. Gleder meg til M&S begynner å sende til Norge! Enig! Når jeg er i Storbritannia hamstrer jeg undertøy. Har fint undertøy jeg kjøpte der i 2002, som er like fine ennå, selv etter mye bruk og vasking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå