Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke navnet på den, men det finnes en lipgloss som visstnok skal forstørre leppene, den kostet noe mellom 200 og 400 kr... Er det noen som har prøvd den? Virker den? Har hørt at det gjorde veldig vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok Lip Fusion du tenker på (ca 400 kr i parfymeri). Den gjør ikke vondt, men den gjør leppene litt numne.

Du vil finne flere tråder om den her inne på KG, personlig så synes jeg den har minimal effekt og ikke verdt pengene.

Skrevet

Har også prøvd den, synes ikke jeg har fått større lepper akkurat. Men det er en veldig god lipgloss.

Skrevet

...men blir de større av det ? :sjenert:

Den reklame-damen som pleier å være på høyre side av skjermen her, ser ut til å ha fått fæle bivirkninger av å ha brukt den gjevnlig i alle fall... Hihihi... :ler:

Skrevet
...men blir de større av det ?  :sjenert:

Men effekten er vel bare midlertidig, tror jeg? Dvs. at den virker så lenge du har den på.

Skrevet

Jeg har prøvd flere forskjellige varianter, og tror nok ikke en skal forvente at folk faktisk kan SE noen forskjell på deg a la "wow :overrasket: , så store lepper du har fått!!". Leppene kan nok føles større, men du skal nok kikke ganske så nøye for å SE noen virkelig forskell

Skrevet

Nei, leppene ser ikke noe større ut enn det de var før jeg begynte med den. Har brukt Lip Fusion i ca et halvt år, og sålangt er det ingen forstørrende effekt what so ever. Men den er en god lip gloss, så derfor bruker jeg den fortsatt.

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg har prøvd to typer forstørrende lipgloss:

*Lipfusion: synes ikke leppene blir større, men glossen ser fin ut på. Ikke prikker det så veldig i leppene heller.

*ModelCo: denne svir, men ser bra ut på, uten at leppene virker fyldigere.

Konklusjon: jeg har ikke helt troen på denne type produkter, men jeg har i alle fall prøvd... Kommer nok ikke til å kjøpe de igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...