Gå til innhold

Der er nicket nytt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

God kveld

Er meg...mislykka 18 åring, som har skiftet nick (forhåpentligvis---litt uerfaren med datan)

Sitter her og føler meg skikkelig mislykka rett og slett. Har ikke overspist. Har ikke gjort noe jeg burde skamme meg over. Likevel føler jeg meg helt grusom...

Jeg prøver å tenke positivt. Likevel fylles tankene mine bare av vonde ting. Jeg er bare så ufattelig tykk. Mister muskler og får mer fett for hver dag som går. Takler ikke dette opplegget vi har laget nå. Kun 2 timer trening pr dag, også så mye mat! Jeg blir tykkere og tykkere. Kjenner på armene mine. Fleskearmer. Lårene er grusomme. Nå gråter jeg og alt. Søren! Det var ikke sånn det skulle bli... Det var ikke sånn JEG skulle være...

Klarte ikke spise opp middagen i dag heller. Taklet det bare ikke. Jeg er så tykk. Har lyst å trene i åtte timer i måra, men med den tette oppfølginga jeg har rundt meg nå blir 2 timer det meste jeg kan klare. Vekten er borte nå også. Jeg får bare veie meg en dag i uken- torsdag morgen. da får jeg vekten utlveret i 2 minutter! Jeg som alltid har måttet veie meg minst 20 - 25 ganger om dagen. Veier sikkert kjempe mye nå. Ser på lårene mine. Har lyst å spy. Blir kvalm.

Er sikker på at kostlisten min er mye mer enn vanlig. Sammenliknet med resten av familien spiser jeg jo enormt. Hadde vært fint om noen hadde orka å skrive hva de spiser på en dag inn her. Jeg aner faktisk ikke hva som er normalt.

Dette skal jeg likssom spise nå da:

F: To skiver med kokt skinke og en appelsin + vann

L: 1 beger fruktyoghurt og et eple + vann

M: En porsjon a 300-350kcal (Eks; En potet, to fiskekaker og 1 dl gr.saker)+ vann

K: 1,5 dl ferdigkokt havregrøt med sukkerfritt syltetøy og en appelsin + vann

Jeg bare eser ut... Orker det ikke. Trenger å trene virkelig lenge nå. Så på andre jenter på treningen i dag. Alle er så fine og tynne. Hvorfor er ikke jeg slik!? I stedet drasser jeg rundt som et 60kgs fleskeberg.

Tenke positivt...Det var det jeg skulle. Men jeg klarer jo bare ikke mer. Har lyst å mestre kostlisten, men ikke å legge på meg som nå. I morgen må jeg klare å lure unna frokostskivene. Kan spise lunsj og middag. Men så lite som jeg forbrenner med bare to timer trening per dag kan jeg jo ikke akkurat helle i meg heller da.

Sorry.... Er ikke positiv. Klarer ikke det heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...