Gå til innhold

Faker du?

Gjest Hedda Gabler

Fremhevede innlegg

Skrevet
an jeg få spørre hvorfor du sier dessverre? Jeg selv sartet nemlig denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=219683

Angrer du på at du slutta å fake, er det det du sier dessverre til?

Trenger vel ikke akkurat å svare i denne pollen jeg da..?

Den setningen kom veldig feil ut ser jeg. :ler:

Jeg mente: "Dette er lenge siden, og dessverre faket jeg." Altså, jeg ser ikke på det som en god ting å fake. Skal rette opp i det i innlegget mitt jeg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faket en eneste gang, og det var mest for å komme meg ut av situasjonen. Fyren hadde null peil men nok pågangsmot til å gnage på kjønnsleppene mine i timevis virka det som. Også så jeg ikke noe mer til han etterpå.

Siden har jeg blitt flink til å fortelle hvordan jeg vil ha det i stedet.

Gjest splæsj
Skrevet (endret)

Nei, aldri.

... Men i stedet for å feike jeg har sagt at "nå orker jeg ikke mer". :sjenert:

Endret av Pax
Skrevet

Har aldri gjort det.

For det første: Jeg trenger det ikke. :-D

For det andre: Jeg tror jeg hadde fått en ubehagelig følelse om jeg så gjorde.

Skrevet
... Men i stedet for å feike jeg har sagt at "nå orker jeg ikke mer".  :sjenert:

Det har jeg også gjort, og heldigvis tar min kjære det som det komplimentet det faktisk er. ;)

Skrevet

Jeg gjorde det i mitt tidligere forhold. Jeg fikk orgasme ved munnsex, som han ga meg hver gang, men jeg faket en orgasme under samleiet også. Hvorfor? Jeg aner virkelig ikke mest for å glede han, etter 4 år med faking trodde jeg nesten på meg selv. :ler:

Med sambo har jeg aldri faket, kommer heller aldri til å gjøre det igjen. Det har nok mye med å gjøre at jeg har blitt eldre og sikrere på meg selv.

Skrevet

Har ingen problemer meg å innrømme det jeg. Hverken IRL eller på internett. ;)

Skrevet (endret)

Når jeg var yngre så faket jeg.. det var med min første kjæreste, og partner.. Hmm.. Men sånn var det da. Nå er jeg mye eldre og tryggere på meg selv-

Så nå derimot, trenger jeg ikke det :sjarmor: Får orgasme hver dag, og igår fikk jeg TO! :hoppe:

Har faket en gang med kjæresten min, og da var det jeg som var ukonsentrert, og han gjorde det beste han kunne. Så da dro jeg en spansk en, for å bli ferdig og få han fornøyd :ler:

Aldri mer!

Endret av Søt
Gjest LilSweetie
Skrevet

Nei, den tanken har aldri slått meg en gang :klø:

Skrevet

Til dere jenter: ikke fake! Da er det bedre å fortelle at man ikke kommer!! Som en del av dere skriver - det gagner ingen ..........

Det er nå min mening.

Mogens.

Skrevet

Nå var det jo 2 år siden det skjedde. Har aldri gjort det igjen, da jeg faktisk er blitt tilfredstilt etter det.

Skrevet

Aldri gjort det

. Aldri tenkt på det heller. :ler:

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

jeg faker.. jeg faker ...jeg faker, og er stolt av det, jeg kjenner kroppen min så godt at jeg vet når jeg er i stand til å komme og ikke og om jeg merker at i kveld går det ikke så faker jeg rett og slett. men så blir jeg aldri fæsket heller da.

så er det vel en kjensgjerning at gutter også som oss kommer lettere om han tror det går for jenta...faktisk er det mye lettere for meg å komme etter at gutten har kommet, det er da jeg er mest opphisset.

Skrevet

Har aldri hatt behov for å fake. Ikke noe problem å få meg til å komme! :ler: (Gang etter gang) :flau:

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Ja, jeg faker utløsning. Til og med når jeg onanerer.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan menn faker.... Har minst en kamerat som i følge seg selv gjør det til stadighet. Må da være lett å avsløre?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg pleide før i andre forhold, fordi sexen sugde (i negativ forstand). Ikke hver gang, men ofte nok til at jeg kunne defineres som en faker.

Men så, oh fryd, fant jeg min kjære :sjarmor:

Kompitable til de grader hva sengehalmen (og det meste annet :ler: ) angår, så jeg har ikke faket siden han kom inn i bildet :)

Skrevet
Jeg har alltid lurt på hvordan menn faker.... Har minst en kamerat som i følge seg selv gjør det til stadighet. Må da være lett å avsløre?

En kompis av meg påstår at det ikke er noe problem. I følge han tar man bare et par raske jukk, trekker seg ut og spytter henne på ryggen. :ler:

Skrevet

Har ganske lett for å få orgasme jeg heldigvis. Har derfor ikke behov for å fake. Noen ganger går det, andre ikke.

Skrevet
En kompis av meg påstår at det ikke er noe problem. I følge han tar man bare et par raske jukk, trekker seg ut og spytter henne på ryggen.  :ler:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...