Gå til innhold

Faker du?

Gjest Hedda Gabler

Fremhevede innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hender det at dere faker?

Jeg har aldri gjort det, men det kommer vel alle til å si... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det nå med en eks av meg, han kjeftet fordi jeg ikke lagde lyder :hoho:

Ikke min feil at den alltid var halvslapp, vel.

Skrevet

Jeg har aldri faket. Så har jeg heller aldri fått orgasme, da. Men det ligger jo hos meg, og er noe jeg prøver å gjøre noe med. Sexen med sambo nyter jeg uansett :)

Skrevet

Jeg har aldri faket. Kommer aldri til å gjøre det heller.

Jeg er er en av de som vanskelig får orgasme under samleie.

Da må noen hjelpe til på klitten.

Men aldri om jeg skal fake!

Skjønner ikke vitsen jeg.

Skrevet

Har aldri hatt behov for å fake, jeg er blant de heldige som får orgasme ganske lett.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal svare. Har ikke faket med vilje i alle fall, men jeg har nok gitt utrykk for det var veldig deilig uten at jeg faktisk kom. Vet ikke om det blir sett på som faking, jeg syntes jo oppriktig det var godt.

Skrevet

Jeg tror jeg stiller i samme klasse som Norwegian Blue.

Jeg gir uttrykk for at det er godt dersom det er godt, og det er det som regel lenge før jeg når orgasmiske høyder.

Som regel klatrer jeg helt opp, andre ganger gjør jeg det ikke. Da ligger min tilfredsstillelse på et mer mentalt plan, og jeg vil ha meg frabedt å måtte komme fysisk.

Min kjære skjønner heldigvis akkurat det, og er like "stolt" av å gi meg mental tilfredsstillelse som fysiske orgasmer.

Skrevet

Nei, det har jeg faktisk aldri gjort. Har ikke hatt behov for det heller siden jeg alltid får orgasme.

Skrevet

Trur det er noen her som ike helt har skjønt hva en poll er!

Det er bare og trykke på svar og svare ja eller nei,man trenger ikke forklare seg,det er bare ett enkelt spm ;)

Skrevet

Det er bare og trykke på svar og svare ja eller nei,man trenger ikke forklare seg,det er bare ett enkelt spm  ;)

I know that! ;) Følte bare for å føye til litt :lol:

Skrevet

Det er bare og trykke på svar og svare ja eller nei,man trenger ikke forklare seg,det er bare ett enkelt spm  ;)

Jeg tror det er noen som ikke har skjønt at her på KG blir poll-funksjonen brukt som supplement til ordinære svar i tråden. Blant annet for at gjester skal kunne delta. ;)

Skrevet

Jepp, har faket ja. Maaaaaaange ganger. Sånn går det når man bor sammen med en fyr som ikke gir seg før man hyyyyler og roper, selv om man har prøvd å forklare at det ikke går "når han gjør sånn"...

Jeg led ingen nød, fikk orgasme ved munnsex og savnet ingenting. Faket for hans del.

Skrevet

Jeg har sluttet.. det gikk jo kun utover meg sjøl da! :rolle:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg tror jeg stiller i samme klasse som Norwegian Blue.

Jeg gir uttrykk for at det er godt dersom det er godt, og det er det som regel lenge før jeg når orgasmiske høyder.

Som regel klatrer jeg helt opp, andre ganger gjør jeg det ikke. Da ligger min tilfredsstillelse på et mer mentalt plan, og jeg vil ha meg frabedt å måtte komme fysisk.

Min kjære skjønner heldigvis akkurat det, og er like "stolt" av å gi meg mental tilfredsstillelse som fysiske orgasmer.

Det er da ikke faking, bare et uttrykk for at sexen er bra. Å fake er å late som.

Skrevet (endret)

Har gjort det, men sluttet. For lenge, lenge siden gjorde jeg det dessverre. Kommer aldri til å gjøre det igjen. Det gagner jo ingen.

Endret av Bianca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...