Gjest Oppgitt gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte... middagen sto på bordet og mitt barn fikk beskjed om å komme for å spise. Var i gang med å forskyne seg, da min mann mente h*n burde gjøre seg ferdig med forrige måltid. Med det mente han at matboksen ikke var satt på kjøkkenet. Vi forskynte oss ferdig, samtidig som jeg sa at den selvfølgelig kom opp så fort vi hadde spist. Dette var ikke bra nok, så han fjernet sitt dekketøy fra bordet. jeg trodde han skulle spise på kjøkkenet og furte der, så kjelen ble satt ut. Maten kastet han i søpla....... Problemet er at det mange ting som for meg er bagateller, dette er en av dem, at hans barn må stå og gni doggen av baderomsspeilet er en annen bagatell... Hvem av oss er på bærtur, kort og godt????
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 At det var? Mannen ble sint fordi sønnen ikke hadde satt matboksen på kjøkkenet? *treig*
Gjest Hedda Gabler Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Jeg skjønte heller ikke helt...
Annie Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Det er IKKE du som er på bærtur i dette tilfelle! En sånn mann kunne jeg ikke bodd sammen med.
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Kastet han maten deres fordi gutten ikke hadde satt matboksen på kjøkkenet?
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 hoooo.... med en slik oppførsel hadde han fått beskjed om at heretter fikk han lage sin egen middag!
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Eeeehh, sorry men hva hadde han drukket sa du??? :klø:
Gjest Uffda Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Problemet er at det mange ting som for meg er bagateller, dette er en av dem, at hans barn må stå og gni doggen av baderomsspeilet er en annen bagatell... Hvem av oss er på bærtur, kort og godt???? ← Jeg reagerer veldig på disse to setningene! At mannen din kan ha hatt en dårlig dag, og overreagerte under middagen er en ting, det kan skje oss alle, men om dette skjer hele tiden.... *skeptisk* Er han militær, eller har en militær bakgrunn? Det kan faktisk høres ut som om han prøver å drive "sitt hus" som en militærleir i stedet for at det skal være et hjem... I et hjem er kanskje ikke alle detaljer på riktig plass til enhver tid, men som den gamle klisjeen sier: "det er bedre med litt støv i hjørnene, enn et rent helvete". I ditt tilfelle: "det er bedre med en matboks i sekken, enn en skrue løs..." (For å sette det på spissen)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Ja, at det ikke var gjort når han kom hjem fra skolen, og jeg mente det kunen vente til etter middag.....
Gjest Oppgitt gjest Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 Det var han som hadde laget middagen i dag, og da jeg satte kjelen på kjøkkenet i den tro at han skulle spise der, kastet han resten. JADA. Ikke militær bakgrunn. Men dette er en av tingene som ergrer, ja. Omkvedet er jo at det må gå an å lære og ikke bare være på babystadiet. Barnet er 11.
Spoven Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 Det er neppe du som er på bærtur i dette tilfellet iallefall. Jeg mener det var en barnslig reaksjon av mannen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå