Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Omtrent hvor mye koster en calla i begynnelsen av oktober? Det er orange og burgunder jeg er interessert i, dersom det er noen forskjell på pris i forhold til hvit. Og omtrent hvor lenge kan en calla leve uten vann, uten å spesialbehandle stilken på noen måte. Tåler den f.eks. 5 timer uten å henge nevneverdig?
helludu Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg skal ha Cala også, så jeg sender bare dette spørsmålet videre opp
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Spurte damene i mamms butikk her om dagen, men glemte å skrive her Hm, de sa egentlig ikke så mye lurt da Prisen varierer, også fra år til år, derfor synes de det var vanskelig å si noen pris. Det KAN også variere fra farge til farge, men trolig ikke så mye. Er det vanlige korte (som gjerne brukes i buketter som gis bort/skal stå på et bord etc.) dere mener eller de lange som kan brukes i en favnbukett?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Varierer veldig, fargen, størrelsen, tilgjengeligheten har mye å si. F.eks er det omtrent umulig å skaffe hvit calla akkurat nå pga håpløst vær i Europa, der den produseres. Kvaliteten har også vært dårlig nå. Så, beregn mellom 30 og 120 kr pr stk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå