Gjest mariQua Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Noen som husker hva koden er til å få en strek rett igjennom bokstavene? Altså som en understrekning, bare at det er midt på bokstavene.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 <strike>teksten som er strøket over</strike> og <s>teksten som er strøket over</s> er "deprecated" i HTML. I stedet kan du forsøke: <span style="text-decoration: line-through;">Text</span> I stedet for inline CSS kan du bruke en klasse/id i forbindelse med et internt eller eksternt stilsett. Eks: I stilsettet: .strykover { text-decoration: line-through; } I dokumentet: <span class="strykover>teksten som er strøket over</span>
Gjest mariQua Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 <strike>teksten som er strøket over</strike> og <s>teksten som er strøket over</s> er "deprecated" i HTML. I stedet kan du forsøke: <span style="text-decoration: line-through;">Text</span> I stedet for inline CSS kan du bruke en klasse/id i forbindelse med et internt eller eksternt stilsett. Eks: I stilsettet: .strykover { text-decoration: line-through; } I dokumentet: <span class="strykover>teksten som er strøket over</span> ← Hæ? Jeg mener her på KG, hvilken kode fungerer her?
Cilla Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Hæ? Jeg mener her på KG, hvilken kode fungerer her? ← Det lurer jeg også på!
abelille Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Dersom kvinneguiden følger standard bbcode skal det være firkantparantes med s inni og deretter klammeparantes med /s til slutt. Det var kanskje litt vanskelig å skjønne, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal skrive det uten at det blir kode liksom... (klamme/firkantparantes er alt gr+ 8/9) This text is striked through
Cilla Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) [s ] teksten du vil ha overstreket [/s ] Uten mellomrom mellom s og ] Tusen takk! Endret 25. oktober 2006 av Cilla
Gjest Virvel Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Hæ? Jeg mener her på KG, hvilken kode fungerer her? ← Ååååå... du presiserte ikke det, så jeg bare gikk ut fra at du mente HTML jeg.
Gjest Deception Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 I html bruker jeg <del> tekst </del>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå