Pepita Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Hvor kjøper du blekk til printeren din??? Trenger tips til billig og bra steder!
Leo Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Jeg også! Har skrevet to håndskrevne brev etter at jeg fant ut at to blekkpatroner koster over 800 kroner... Kan jo like gjerne kjøpe ny printer da! (Jada, jeg skal kjøpe laserprinter, men ikke akkurat denne måndeden!)
Arwen Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 På blekkpatron.no kan du velge å kjøpe orginale blekkpatroner (mine er billigere enn i butikken) eller du kan kjøpe uorginale (som fungerer like greit som orginale) de er enda billigere. Jeg er veldig glad for at jeg kjøpte printer med separate farger, det gjør det litt billigere.
Leo Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 Jeg kom til å bestille ved et uhell (Trykket meg litt for langt litt for fort... ), men det ble likevel over 500 kroner! *huske å sette laserprinter opp på ønskelista til samboeren*
Gjest Hedda Gabler Skrevet 30. august 2006 #6 Skrevet 30. august 2006 Hvilke ulemper er det med å bruke uoriginale patroner?
Arwen Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Hvilke ulemper er det med å bruke uoriginale patroner? ← Jeg har ikke merket noen. Brukte det både til den forrige printeren og til den jeg har nå.
Amanlis Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Etter at patroner inkl. porto var betalt fant jeg ut at det var billigst å kjøpe blekkpatroner på Posten. De er ikke originale, men jeg synes de er bra.
Kykkelikokos Skrevet 30. august 2006 #9 Skrevet 30. august 2006 Hvilke ulemper er det med å bruke uoriginale patroner? ← De kan grise til skriveren din. Originale blekkpatroner passer "kjempisk" til dysene i skriveren. Uorginale gjør ikke. Det anbefales derfor å kjøpe originale blekkpatroner.
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Jeg kjøpte uorginale på inkclub. Funka ikke noe særlig, så bet i det sure eplet og kjøpte orginale. (Måtte ha skriveren inn på service+++) Blitt veldig bra etter at jeg nå kun bruker orginale patroner
brumma* Skrevet 31. august 2006 #11 Skrevet 31. august 2006 Jeg kom til å bestille ved et uhell (Trykket meg litt for langt litt for fort... ), men det ble likevel over 500 kroner! *huske å sette laserprinter opp på ønskelista til samboeren* ← Toner til laserprintere er også dyrt... Mulig det er billigere enn blekkpatroner, men jeg liker ikke tanken på å bruke 600-700 kroner på toner heller!
Leo Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Toner til laserprintere er også dyrt... Mulig det er billigere enn blekkpatroner, men jeg liker ikke tanken på å bruke 600-700 kroner på toner heller! ← Det er sant, men problemet mitt er at jeg skriver ut så lite at blekkpatronene tørker ut lenge før de oppbrukt. Det føles også litt lettere å kjøpe toner fordi den tross alt ikke koster mer enn selve printeren ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå