Gå til innhold

Å slanke seg - vekttap

Julie

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har bestemt meg for å gå ned noen kilo. Trent spinning, gått på ski, jogga osv siden søndagen, samt levd sunt (stort sett gått i knekkebrød med leverpostei, yoghurt, vann, frukt osv). Når jeg veide meg i dag fant jeg ut at jeg allerede hadde gått 2,3-3 kilo. Ble forbausa, hadde ikke regna med at det skulle gå så fort?? (obs! jeg kan ikke noe mye om slankning). Mener å ha hørt at man bør gå ned saaaakte?

En ting å gå ned i vekt, en annen ting er å holde seg der...vet jeg må være hard mot meg selv for å motstå fristelsen for å kjøpe M-kuler og annet snavel i helga..icon_smile.gif

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Når det gjelder treningen så vil jeg bare råde deg til å ikke bli for overivrig. Sørg for å finne et treningsnivå som ikke blir for belastende på muskler og sener, eller blir kjedelig.

Altfor mange har pådratt seg forskjellige slitasjeskader ved at man enten trener for mye eller feil.

Sørg for å finne et treningsnivå som du også kan holde på etter at du har gått ned i vekt.

Det er uansett sundt.

Et flott alternativ til jogging er lange og raske gåturer. det sliter mindre enn løping og er utrolig bra trening!

mvh

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kris!

Takk for svar icon_smile.gif Trener vanligvis ikke så mye, tenkt å konsentrere meg mest om spinninga. Går veldig mye fra før, har ei hyperaktiv jaktbikkje som skal ha sitt (derfor skigåinga).

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Julie!

Når en slanker seg er som regel det første som forsvinner fra kroppen vann. Det kan nok være derfor du har gått ned så mye på så kort tid.

Ellers ønsker jeg deg lykke til videre med slankinga!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du (og andre)

Dørstokkmila er passert, du har et mål, du vet hvordan du skal komme dit, du vet det blir tilbakeslag, du vet det tar tid, du vet det blir hardt å holde trykket oppe.

Men du er sterk, du har tålmodighet, du takler motgangen, du ser fremover mot målet ditt og vet med deg selv at HVIS du er sterk og målbevisst så kommer du til MÅLET.

Lykke til !

Kurgan :-)1212[ Dette Innlegg er endret av: kurgan den 2002-03-22 10:44 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...