Gå til innhold

Leser dere denne linken for meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En venninne fra Sør- Afrika har fått i oppgave å lage en blogg på universitetet, dette har hun gjort men nesten ingen har besøkt siden hennes ;-(

Kan dere i kvinneguiden (som aldri svikter) gå inn på denne linken, slik at hun får masse besøkstall og blir glad? Hun vet ikke at jeg hjelper henne men det er en overraskelse..

http://anunfortunateseriesofevents.blogspot.com

Skriv gjerne kommentarer til henne også!

Videoannonse
Annonse
Gjest Elisabeth S.
Skrevet

Tror trådstarter ønsker at de som vil kan lese innlegget, ikke et "nei, det gidder jeg ikke" utsagn. Da er det vel heller bedre å la være å svare?

synes artikkelen var fin jeg:-)

Skrevet (endret)

Jeg også :)

Endret av Minimi
Skrevet

Jeg var å så, men så innlegg på engelsk, så orket ikke..

Sorry :(

Men siden så pen ut :)

Skrevet

uff da - for en utrolig historie

Skrevet

Stakkar!

Må man være medlem der for å kunne legge igjen en kommentar?

Skrevet

To fluer i en smekk det der; hun blir forhåpentligvis fornøyd med at det har vært en leser til på bloggen hennes - og jeg fikk trent meg litt i å lese engelsk :)

Skrevet

Var det bare jeg som syntes historien var litt morsom?

Skrevet
Var det bare jeg som syntes historien var litt morsom?

Morsom og morsom... Jeg fikk trent engelsken litt :forvirret:

Skrevet

uff stakkar!! jeg leste den med stor iver og må si hun var flink til å fortelle!

fikk ikke lagt inn noen kommentar uten å bli "medlem" først..men det ble en leser til da som også fikk trent der ja ;)

Skrevet

Synes dama virker litt merkelig jeg da. Og engelsken deres er ikke noe å være redd for folkens, det var lovlig mange feil i den teksten.

Skrevet

he he, jaja... noen har mer uflaks en andre

Skrevet

Du får si til henne at hun får forandre innstillingene sine slik at alle som vil kan kommentere :)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Wow, takk for alle svar. Visste at dere aldri svikter kvinneguiden!

Ser også at man må være medlem for å gi kommentar, ikke så nøye bare dere har lest linken er jeg fornøyd! Så artig! Sporty av dere å lese på engelsk, takk for tilbakemelding;-)

Skrevet
En venninne fra Sør- Afrika har fått i oppgave å lage en blogg på universitetet, dette har hun gjort men nesten ingen har besøkt siden hennes ;-(

Kan dere i kvinneguiden (som aldri svikter) gå inn på denne linken, slik at hun får masse besøkstall og blir glad? Hun vet ikke at jeg hjelper henne men det er en overraskelse..

http://anunfortunateseriesofevents.blogspot.com

Skriv gjerne kommentarer til henne også!

Kommer ikke inn på den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...