Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 En venninne fra Sør- Afrika har fått i oppgave å lage en blogg på universitetet, dette har hun gjort men nesten ingen har besøkt siden hennes ;-( Kan dere i kvinneguiden (som aldri svikter) gå inn på denne linken, slik at hun får masse besøkstall og blir glad? Hun vet ikke at jeg hjelper henne men det er en overraskelse.. http://anunfortunateseriesofevents.blogspot.com Skriv gjerne kommentarer til henne også!
Gjest Elisabeth S. Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Tror trådstarter ønsker at de som vil kan lese innlegget, ikke et "nei, det gidder jeg ikke" utsagn. Da er det vel heller bedre å la være å svare? synes artikkelen var fin jeg:-)
Gjest Minimi Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 (endret) Jeg også Endret 30. august 2006 av Minimi
Gjest Tweek Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg var å så, men så innlegg på engelsk, så orket ikke.. Sorry Men siden så pen ut
Gjest Tibz Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Stakkar! Må man være medlem der for å kunne legge igjen en kommentar?
Gjest Lizzi Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 To fluer i en smekk det der; hun blir forhåpentligvis fornøyd med at det har vært en leser til på bloggen hennes - og jeg fikk trent meg litt i å lese engelsk
punktom Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Var det bare jeg som syntes historien var litt morsom?
Gjest Lizzi Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Var det bare jeg som syntes historien var litt morsom? ← Morsom og morsom... Jeg fikk trent engelsken litt
Gjest Lizzi Skrevet 31. august 2006 #12 Skrevet 31. august 2006 Det er ingen link.. ← Klarte du ikke komme deg dit da??
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 31. august 2006 #13 Skrevet 31. august 2006 Det er ingen link.. ← Nei, men kopier og lim inn, så kommer du dit likevel. Eller klikk her.
F&b Skrevet 31. august 2006 #14 Skrevet 31. august 2006 uff stakkar!! jeg leste den med stor iver og må si hun var flink til å fortelle! fikk ikke lagt inn noen kommentar uten å bli "medlem" først..men det ble en leser til da som også fikk trent der ja
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #15 Skrevet 31. august 2006 Synes dama virker litt merkelig jeg da. Og engelsken deres er ikke noe å være redd for folkens, det var lovlig mange feil i den teksten.
minienthe Skrevet 1. september 2006 #16 Skrevet 1. september 2006 he he, jaja... noen har mer uflaks en andre
La Luna Skrevet 1. september 2006 #17 Skrevet 1. september 2006 Du får si til henne at hun får forandre innstillingene sine slik at alle som vil kan kommentere
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 1. september 2006 #18 Skrevet 1. september 2006 Wow, takk for alle svar. Visste at dere aldri svikter kvinneguiden! Ser også at man må være medlem for å gi kommentar, ikke så nøye bare dere har lest linken er jeg fornøyd! Så artig! Sporty av dere å lese på engelsk, takk for tilbakemelding;-)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 En venninne fra Sør- Afrika har fått i oppgave å lage en blogg på universitetet, dette har hun gjort men nesten ingen har besøkt siden hennes ;-( Kan dere i kvinneguiden (som aldri svikter) gå inn på denne linken, slik at hun får masse besøkstall og blir glad? Hun vet ikke at jeg hjelper henne men det er en overraskelse.. http://anunfortunateseriesofevents.blogspot.com Skriv gjerne kommentarer til henne også! ← Kommer ikke inn på den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå