Gjest Linx Skrevet 30. august 2006 #1 Skrevet 30. august 2006 Jeg har noe gamle kniver som ejg skal kvitte meg med.... Men hvordan skal jeg kaste de??? Vi har riktig nok søppelsug her i gården, og jeg tror ikke at det er noen som fysisk løfter ut søppeldunkene for å tømme de, men allikevel... VIl jo ikke at noen skal skjære seg. Holder det å pakke de inn i avispapir før de kastes?
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 De gangene jeg har kastet kniver har jeg kastet de i glass og metall innsamlinga. Ikke i vanlig boss.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Hvis ikke de er for lange kan du jo putte dem inn i en melkekartong!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 Skrot skal ikke i bosset, det skal sorteres og leveres på miljøstasjon. Det gjelder også gjenstander av alle slag. Vet ikke hvor du bor, men her i Bergen går i alle fall vanlig boss til forbrenningsanlegg, og kniver brenner neppe særlig godt :-)
abelille Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 De gangene jeg har kastet kniver har jeg kastet de i glass og metall innsamlinga. ← Kniver har vanligvis et skaft, så de skal neppe i glass og metall innsamlingen. Da vil ikke kommunen få noe som helst for det glasset/metallet, må faktisk betale frakt også. Det riktigste blir nok å levere det som restavfall på søppelplassen. Vil tippe at det også blir brent, det er det utroligste som smelter i søppelforbrenningen.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Misforsto. Trodde du skulle begynne med knivkasting som hobby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå