Gå til innhold

Mannfolk: Ville dere

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu kunne sett ut som satan, å jeg hadde gjort det med et smil!!

Skrevet
Jeg ville ha skyhøy terskel. Så fremt hun var sykdomfri, hadde jeg tatt hva som helst for 1 mill. Ja, for langt mindre summer enn det og. Jeg har Gud hjelpe knullet mye rart på min vei...

Noen menn er rare :klø:

Men jeg har stor sans for ærlighet :ler:

Vi har en dame (egentlig to men orker ikke skrive om begge) i byen her jeg bor, ingen av mennene her vil vedkjenne seg henne, men naboene til damene forteller at de har sett alt fra A-Å der. Flere de har sett sniker seg etter, de har bedt hun om å gå først. Så kommer de luskende etter noen minutter.

Jeg tror mange menn ( i alle fall helt unge) lettere vil ta hva som helst, bare for å få seg noe. Jeg tror at menn er "verre" på det området enn vi kvinner er...

Skrevet
Jeg tror mange menn ( i alle fall helt unge) lettere vil ta hva som helst, bare for å få seg noe. Jeg tror at menn er "verre" på det området enn vi kvinner er...

Det ligger vel en grei biologisk forklaring i dette: Menn vil spre genene sine for enhver pris, mens kvinner (historisk sett) blir sittende igjen med bollemage fra en eller annen noksagt hvis de oppfører seg likedan.

Skrevet

Vi kan ta avgjørelser uten å analysere alt opp og ned, frem og tilbake...., men til spørsmålet!

Jepp-jepp bare kom med dama :sjarmor:

Her hykkles det ei!!!

Gjest Gjest_lol_*
Skrevet

selvsagt - Selvsagt - SELVSAGT- S.E.L.V.S.A.G.T!!!

show me the money!!! :frustrert:

Skrevet

Hehe klart det.

Det er jo da avhengig av total sykdomsfrihet da.

-S-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...