Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den beste sjampoen du noen sinne har prøvd, hvilken er dette? og hva gjør den for håret ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det Kerastase Resistance. Jeg har hår som farges ofte, og som fønes og blir utsatt for litt juling. Samtidig er håret mitt IKKE tørt, og selv om det er tykt, er hvert hårstrå ganske fint og glatt, og ikke minst mykt. Denne shampoen beskytter uten å tynge ned, og gir ikke så mye fuktighet, slik at håret ikke klapper helt sammen og blir enda mer umulig (dvs mykere).

Skrevet

For meg er den beste sjampoen jeg har prøvd; Redken Extreme, den lukter kjempe godt og håret knakk merkbart mye mindre etter jeg brukte denne serien, håret ser sunnere ut og legger seg penere! :)

Skrevet

Jeg liker Bumble & Bumbles "Creme de Coco-shampoo" og Redken All soft-shampoo. Begge gjør håret mitt mykt og blankt.

Skrevet

Jeg bruker kun LilliMagica Luksusshampo!!

Den er silkemyk med litt balsameffekt så det lange, tykke, krøllete håret mitt ikke floker seg og blir helt ødelagt. Det holder seg rent i flere dager og det lukter himmelsk LIME!!

Skrevet

Jeg bruker Curls Rock shampo og balsam fra Tigi. Veldig bra for mine tynne, fine krøller. Og så lukter det deilig friskt sitrus :-D

Gjest Kanelia
Skrevet
For meg er den beste sjampoen jeg har prøvd; Redken Extreme, den lukter kjempe godt og håret knakk merkbart mye mindre etter jeg brukte denne serien, håret ser sunnere ut og legger seg penere! :)

Jeg støtter denne :-) Min absolutte favoritt.

Skrevet

Dermo Calm fra Kerastase. Gjør at jeg ikke klør meg ihjel i hodebunnen.

Skrevet

Fructis og Sunsilk (blonde).

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...