Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere dager nå har jeg hatt vondt på den ene siden nede i magen. Bekymrer meg jo selvsagt for at det er barnet. Nå skal jeg til legen på tirsdag. Men nå lurer jeg på om jeg faktisk bør ta en tur inom legevakten.

Er det noen som kan ha den minste peiling på hva dette kan komme av??

er 12+5 idag.

Videoannonse
Annonse
Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg har også hat det helt slik som deg! Skikkelig vondt er det! Men fikk høre nå at det er vokse smerter *flau for at jeg har jo vært gravid før burde jo husket det* men nå tar jeg det med ro, det er bare vokse smerter...... så jeg trenger ikke bekymre meg mer :lol:

Skrevet

Ligamentsmerter kan det være.

Det er VONDT!

Jeg klarte ikke gå når de inntraff.

Enkelte ganger om natten ble jeg bare liggende å vri meg mens tårene spratt.

Når jeg attpåtil fikk rier som kjentes akkurat slik ut, skjønte jeg ikke at det var rier i det hele tatt ;)

Gjest marilyn
Skrevet

ehh, hvor tidlig får man såkalte voksesmerter?? jeg er bare 4+2 på vei og har så vondt i den ene egglederen min (tror iallefall det er der), det kjennes ut som om den er oppblåst eller like før jeg får mensen???

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå til lege. Det er mitt råd. Jeg fikk graviditet utenfor livmor, og det gjorde vondt i egglederen da egget presset seg derifra og ut i bukhulen. da var jeg ca 5 uker. Kan være bra å få sjekket opp at det ikke er noe sånn dritt. Håper det bare er noe som slutter av seg selv og ikke er farlig på noen måte. Selv ble jeg en eggleder fattigere...

Skrevet

Var på kontroll hos lege idag og alt var i skjønneste orden!!! :D

JEg fikk tilogmed høre fosterlyden. DET var stort for meg. Nå skal jeg bare nyte at jeg faktisk har en baby inni der!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...