Gjest Bellatrix Skrevet 30. august 2006 #2 Skrevet 30. august 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=3639514 Her ser du en av grunnene til at gjester ikke er så populært.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 overskriften sier sitt ← Problemet er nok ikke så stort, da hadde nok flere enn de 2-3 som stadig klager på det ropt høyker
Gjest regine Skrevet 30. august 2006 #4 Skrevet 30. august 2006 ikke jeg heller..... min ringe mening er dog at en del av de faste brukerne er fryktelig hårsåre, det skal ingenting til før det snakkes om forfølgelse eller annet. I tillegg virker det som en del faste brukere "bor" her inne, og dermed mener at de "eier" forumet og kan skrive hva de vil, hvordan de vil. men som sagt, dette er kun min subjektive mening, og det plager meg da ikke så mye at jeg gidder å påpeke det de gangene jeg ser det, og heller ikke så mye at jeg slutter å være her....
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #5 Skrevet 30. august 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...dpost&p=3639514 Her ser du en av grunnene til at gjester ikke er så populært. ← Jeg har ikke fulgt med på den tråden der, men det er vel kjent blant de fleste her at trådstarter i den tråden slenger mer enn godt er med leppa til gjester, er det da rart at de gjestene tar igjen?
punktom Skrevet 30. august 2006 #7 Skrevet 30. august 2006 Problemet er nok ikke så stort, da hadde nok flere enn de 2-3 som stadig klager på det ropt høyker ← Høyker. Pft. Nok en grunn til stenge disse gjestene ute. Ikke kan de norsk en gang! Nei, vent litt. Det var innvandrere jeg generaliserte nå.
Gjest BagLady Skrevet 30. august 2006 #8 Skrevet 30. august 2006 Høyker. Pft. Nok en grunn til stenge disse gjestene ute. Ikke kan de norsk en gang! Nei, vent litt. Det var innvandrere jeg generaliserte nå. ← Nåja, det er sikkert noen som blir glade om vi stenger ute innvandrere også. Fra både landet og forumet altså.
juliannae Skrevet 30. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. august 2006 trådstarter her: Skjønner det slik at de kan være litt frekke, teite meninger osv. Men i prinsippet kan jo registrerte brukere også logge seg av og være gjest?? Da kan jo de som er registrert si ting de ikke ønsker skal være knyttet til nicket sitt som gjest? Da er man jo like langt på en måte!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 30. august 2006 #10 Skrevet 30. august 2006 trådstarter her: Skjønner det slik at de kan være litt frekke, teite meninger osv. Men i prinsippet kan jo registrerte brukere også logge seg av og være gjest?? Da kan jo de som er registrert si ting de ikke ønsker skal være knyttet til nicket sitt som gjest? Da er man jo like langt på en måte! ← Men da kan de ikke skrive anonymt, og da er det gjerne ikke like artig å skrive usaklige og ukonstruktive kommentarer? En annen ting - alle dere som linker til såkalte "frekke" kommentarer. De er jo tatt helt ut av kontekst og virker som enkeltstående tilfeller. Og det er jo ikke saken. Feks i tråden fra Towelie som noen linket til over. Problemet er jo ikke at en gjest klapper og skriver at de ikke håper Towelie kommer tilbake til forumet. Problemet er alle de små kommentarene gjester har kommet med underveis i tråden. Og det er også derfor der er vanskelig å slå ned på kommentarene, fordi de kommer sporadisk og kun med små stikk hele veien.
Gjest Bellatrix Skrevet 30. august 2006 #11 Skrevet 30. august 2006 En annen ting - alle dere som linker til såkalte "frekke" kommentarer. De er jo tatt helt ut av kontekst og virker som enkeltstående tilfeller. Og det er jo ikke saken. Feks i tråden fra Towelie som noen linket til over. Problemet er jo ikke at en gjest klapper og skriver at de ikke håper Towelie kommer tilbake til forumet. Problemet er alle de små kommentarene gjester har kommet med underveis i tråden. Og det er også derfor der er vanskelig å slå ned på kommentarene, fordi de kommer sporadisk og kun med små stikk hele veien. ← Nettopp. Det er neppe en gjestekommentar folk reagerer på, men det at det blir å mange av dem. Jeg bare linket til et eksepmel som gjør at man kan begynne å mislike gjester.
juliannae Skrevet 30. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2006 Jepp jeg skjønner jo at det er ett problem hvis det hele tiden er "småstikk" til andre brukere her inne!! Dette kan jo muligens være ett fåtall gjester som liker å gjøre det surt for andre som hadde gjort det lell om de hadde vært registrert. Eller er det mulig å bli utestengt herfra?? Men det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke flere registrerer seg, det er jo gratis og fort gjort!
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #13 Skrevet 30. august 2006 Det er mulig å bli utestengt via ip-blokkering ja. Og har man dynamisk ip som endrer seg, så kan de blokkere ved bruk av wildcard.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #14 Skrevet 30. august 2006 Det er mulig å bli utestengt via ip-blokkering ja. Og har man dynamisk ip som endrer seg, så kan de blokkere ved bruk av wildcard. ← Jeg vet ikke hva wildcard er, men på min arbeidsplass er vi noen hundre ansatte. Hvis jeg skriver noe stygt og blir sperret ute, synes du da det er riktig at mine kollegaer også skal sperres ute?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 30. august 2006 #15 Skrevet 30. august 2006 En grunn til at mange faste brukere velger å ikke registerer seg er vel at som registert blir alle innleggene dine lett tilgjengelig samlet på en plass (profilen din). Hvis noen vil vite mye om deg kan de lett lese gjennom alle innlegga dine, og finne ut ganske mye. Hvis man da vil være så anonym som mulig er det tryggest å være gjest. Jeg forstår det jo at folk vil være forsiktige med å utgi seg selv på et åpent forum; Norge er jo ikke så stort. I tråden det er linket til over blir jo de fleste gjesteinnlegga ganske fremprovosert da. Hadde TS og de andre brukerene ignorert de usakelige kommentarene fra begynnelsen av hadde det jo ikke vært et problem.. Og dessuten, husk at det finnes både veldig irriterende registrerte brukere og veldig kloke gjester også..
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #16 Skrevet 30. august 2006 (endret) Og dessuten, husk at det finnes både veldig irriterende registrerte brukere og veldig kloke gjester også.. ← Endret 30. august 2006 av Firefox
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #17 Skrevet 30. august 2006 I tråden det er linket til over blir jo de fleste gjesteinnlegga ganske fremprovosert da. Hadde TS og de andre brukerene ignorert de usakelige kommentarene fra begynnelsen av hadde det jo ikke vært et problem.. Det disse 3 som føler seg forfulgt av gjester bunner nok i noe så banalt som det du peker på her. Hvis de hadde svart gjestene sånn som andre svarer gjester, så hadde nok problemet vært ute av verden.
Ciara Skrevet 30. august 2006 #18 Skrevet 30. august 2006 Jeg ser heller ikke problemet. Det er da bare å ignorere uhøflige gjester og sette pris på bra gjesteinnlegg.
juliannae Skrevet 30. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 30. august 2006 Jeg er enig med de som sier ignorer teite svar og ta til deg det man vil! Dette er jo tross alt et diskusjonsforum så alle kan ikke være enig her iallefall!
Superlammet Skrevet 30. august 2006 #20 Skrevet 30. august 2006 Jeg er enig med de som sier ignorer teite svar og ta til deg det man vil! Dette er jo tross alt et diskusjonsforum så alle kan ikke være enig her iallefall! ← Det var teit sagt av deg. Kan ikke du bare stikke fra forumet? Ok, jeg mener ikke det da, men du skjønner sikkert tegninga. Det er ikke akkurat noe som bidrar til en debatt. Er man uenig kan man si det på en skikkelig måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå